TALLER: el màrqueting del turisme esportiu

Acció formativa
TALLER: el màrqueting del turisme esportiu
Àrea promotor de formació:
Gerència de Serveis de Turisme
Requisits:
Les edicions d'aquesta formació es programaran territorialment, consulteu el calendari
Nombre de participants: Mínim 5 | Òptim 7 | Màxim 7
Canal:
Videoformació
Durada: 3,0 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 3,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
taller

Programa, avaluació i acreditació

A qui adreço el meu portfolio de producte?
. Segmentació de públics objectius
. Principals mercats per disciplina
. Estacionalitats per disciplina i mercats
Principals canals de comercialització dels productes basats en les vacances esportives, estades d’entrenament, o aquells vinculats a esdeveniments esportius:
. Comercialització directa
. Intermediació
Com articular una promoció coherent i efectiva:
Per a productes
Per a destinacions
Casos d’èxit

Assolir els conceptes i elements bàsics per a una òptima comercialització i promoció de productes i destinacions de turisme esportiu.
Es tractaran les principals disciplines esportives que conformen l’oferta: futbol, natació, atletisme, ciclisme, triatló, esports d’equip.

videoformació
Assistència
assistència
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic gestió turística Visió global