Resolució de conflictes en l'equip de treball
Programa, avaluació i acreditació
1.El conflicte i com ens condiciona quan treballem com equip
2.L’empatia, l’assertivitat i l’escolta activa
3.La comunicació no violenta
4.La resolució de conflictes i el seu impacte en els equips
2.L’empatia, l’assertivitat i l’escolta activa
3.La comunicació no violenta
4.La resolució de conflictes i el seu impacte en els equips
1 Reflexionar sobre els diferents tipus de conflictes que poden sorgir en els equips de treball
2 Descobrir, practicar i integrar eines que es poden fer servir en l'àmbit de la resolució positiva de conflictes des de la vessant de les competències emocionals i socials.
3 Fer una predicció per confirmar, decidir i usar la seva aplicació en situacions reals partint de la responsabilitat personal i la correcció entre iguals
En aquesta acció formativa es combinarà les sessions de videoformació, el treball en línia mitjançant l'aula virtual, així com les sessions de treball presencial per treballar dinàmiques de simulació reals.
Assistència
Proves d’aprenentatge
S’avaluen les actituds (participació en les activitats presencials) així com al superació d’activitats a partir d’uns criteris establerts.
L'avaluació de les activitats treballades, es realitzarà per equips de treball i de manera individualitzada atenent als següents criteris:
- La importància de la comunicació eficaç com a mitjà en la relació amb els membres d'un equip.
- Els avantatges de treball en equip en situacions de treball.
- Identiificació de la tipologia de conflictes, les seves fonts, i quins procediments s’han emprat per a resoldre’ls
- S'ha valorat positivament la necessària existència de diversitat de rols i opinions assumides pels membres de l'equip.
- S'ha identificat el concepte i els diferents elements que componen la negociació.
L'avaluació de les activitats treballades, es realitzarà per equips de treball i de manera individualitzada atenent als següents criteris:
- La importància de la comunicació eficaç com a mitjà en la relació amb els membres d'un equip.
- Els avantatges de treball en equip en situacions de treball.
- Identiificació de la tipologia de conflictes, les seves fonts, i quins procediments s’han emprat per a resoldre’ls
- S'ha valorat positivament la necessària existència de diversitat de rols i opinions assumides pels membres de l'equip.
- S'ha identificat el concepte i els diferents elements que componen la negociació.
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap oficina | Direcció de persones |
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap servei | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Director bibliobús | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Educació, esports i joventut | Director CRTTT | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap secció | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap subsecció | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap unitat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Encarregat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Supervisor | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Cap gabinet | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador àrea | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador general | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador matèria | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Director gabinet | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Director serveis | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Gerent serveis | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Subdirector | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Presidència | Secretari | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Interventor | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tresorer | Direcció de persones |