Protocol per al secretariat de direcció
Programa, avaluació i acreditació
- El Protocol i la seva aplicació.. Normativa (precedències i presidències, ordenament i tractament, símbols).
- Imatge oficial i social en situacions empresarials. Actes més habituals.
- Organització d'actes.
- Protocol en les situacions empresarials. Relacions internes/externes.
- Imatge oficial i social en situacions empresarials. Actes més habituals.
- Organització d'actes.
- Protocol en les situacions empresarials. Relacions internes/externes.
- Conèixer la normativa en ordenament, tractaments i precedències.
- Conèixer les eines de protocol social per aplicar en situacions empresarials i actes més habituals.
- Assimilar l’aplicació del protocol en situacions empresarials de la institució i utilitzar les estratègies en les relacions internes/externes de l’ àmbit professional.
Els participants realitzaran activitats presencials sobre diferents actes així com practicar actituds i habilitats en les relacions internes i externes de la seva organització. Dinàmiques de grup per analitzar i avaluar continguts al moment d’aplicar-los al seu lloc de treball.
Assistència
Proves d’aprenentatge
Es farà un exercici/activitat presencial avaluable a nivell de resum de continguts d'allò més important i destacable del temari explicat.
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Suport administratiu | Més d'una àrea | Secretari alt càrrec | Protocol i relacions institucionals |
Suport administratiu | Més d'una àrea | Secretari directiu | Protocol i relacions institucionals |
Suport administratiu | Presidència | Secretari presidència | Protocol i relacions institucionals |