Protocol per al secretariat de direcció

Acció formativa
Protocol per al secretariat de direcció
Àrea promotor de formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Secretariat de direcció
Nombre de participants: Mínim 10 | Òptim 12 | Màxim 15
Canal:
Presencial
Durada: 8,0 h | Presencial 8,0 h | Videoformació 0,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
taller

Programa, avaluació i acreditació

- El Protocol i la seva aplicació.. Normativa (precedències i presidències, ordenament i tractament, símbols).
- Imatge oficial i social en situacions empresarials. Actes més habituals.
- Organització d'actes.
- Protocol en les situacions empresarials. Relacions internes/externes.

- Conèixer la normativa en ordenament, tractaments i precedències.
- Conèixer les eines de protocol social per aplicar en situacions empresarials i actes més habituals.
- Assimilar l’aplicació del protocol en situacions empresarials de la institució i utilitzar les estratègies en les relacions internes/externes de l’ àmbit professional.

Els participants realitzaran activitats presencials sobre diferents actes així com practicar actituds i habilitats en les relacions internes i externes de la seva organització. Dinàmiques de grup per analitzar i avaluar continguts al moment d’aplicar-los al seu lloc de treball.
Assistència
Proves d’aprenentatge
Es farà un exercici/activitat presencial avaluable a nivell de resum de continguts d'allò més important i destacable del temari explicat.
Certificat d’aprofitament

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Més d'una àrea Secretari alt càrrec Protocol i relacions institucionals
Suport administratiu Més d'una àrea Secretari directiu Protocol i relacions institucionals
Suport administratiu Presidència Secretari presidència Protocol i relacions institucionals