Negociació i gestió de conflictes a les biblioteques

Acció formativa
Negociació i gestió de conflictes a les biblioteques
Àrea promotor de formació:
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits:
Director biblioteca dins del Programa de Suport Directiu
Nombre de participants: Mínim 10 | Òptim 13 | Màxim 16
Canal:
Videoformació + en línia
Durada: 12,0 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 9,0 h | Treball en línia 3,0 h
Modalitat:
Taller

Programa, avaluació i acreditació

• Què s'entén per negociació
• Models generals de negociació
• Quatre estratègies
• L'ús de tàctiques
• Definició de conflicte
• Fases d'una negociació
• La zona d'acord
• Habilitats negociadores clau: empatia, escolta i assertivitat

Conèixer i aplicar els aspectes que intervenen en un procés de negociació orientat a arribar a un acord en situacions de conflicte d’interessos, o arribar a la construcció d’aliances, des d’una perspectiva de benefici mutu i a llarg termini.

Seminari productiu. Sessions amb un enfocament actiu, combinant la introducció de conceptes i criteris de negociació, la proposta d'activitats de treball individual i en parelles, l'anàlisi i contrast del visionat de pel·lícules i l'aplicació de pautes.
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Influència i persuasió