Negociació i gestió de conflictes a les biblioteques
Programa, avaluació i acreditació
• Què s'entén per negociació
• Models generals de negociació
• Quatre estratègies
• L'ús de tàctiques
• Definició de conflicte
• Fases d'una negociació
• La zona d'acord
• Habilitats negociadores clau: empatia, escolta i assertivitat
• Models generals de negociació
• Quatre estratègies
• L'ús de tàctiques
• Definició de conflicte
• Fases d'una negociació
• La zona d'acord
• Habilitats negociadores clau: empatia, escolta i assertivitat
Conèixer i aplicar els aspectes que intervenen en un procés de negociació orientat a arribar a un acord en situacions de conflicte d’interessos, o arribar a la construcció d’aliances, des d’una perspectiva de benefici mutu i a llarg termini.
Seminari productiu. Sessions amb un enfocament actiu, combinant la introducció de conceptes i criteris de negociació, la proposta d'activitats de treball individual i en parelles, l'anàlisi i contrast del visionat de pel·lícules i l'aplicació de pautes.
Assistència
Casos de simulació realitzats
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Influència i persuasió |