Model de qualitat per a la millora de la gestió: metodologia aplicada a la Subdirecció de Logística
Programa, avaluació i acreditació
- Gestió per processos.
- El cicle PDCA.
- Els costos de la qualitat i de la no qualitat.
- Planificació, control i millora de la qualitat.
- Model de Parasuraman i Berry.
- Gestió integral de la qualitat.
- Carta de serveis.
- Millora de processos vs millora del model.
- Eines d'anàlisi i recollida de dades.
- Gestió total de la qualitat.
- El cicle de certificació en ISO 9001.
- Aplicació de l'estàndard a la gestió.
- Introduir els conceptes bàsics de la qualitat i l'aplicació a la gestió pública.
- Conèixer la metodologia de la gestió per processos en l'àmbit de la gestió pública.
- Conèixer la importància de la millora continua en la gestió de l'organització.Introduir la importància de treballar amb nivells de qualitat a l'organització.
- Conèixer mecanismes de comunicació amb els clients/usuaris.
- Conèixer la importància d'un pla de millorar i saber definir-ho.
- Saber diferenciar entre millora del procés i millora de model.
- Conèixer la metodologia i la problemàtica de la definició d'un sistema de gestió de la qualitat.
- Conèixer el cicle de certificació en ISO 9001 i l'aplicació als processos de gestió propis.
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Oficis | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Operari serveis logístics | Efectivitat individual |
Subaltern | Més d'una àrea | Auxiliar suport | Efectivitat individual |
Subaltern | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Assistent aules | Efectivitat individual |
Suport administratiu | Més d'una àrea | Administratiu | Efectivitat individual |
Suport administratiu | Més d'una àrea | Auxiliar administratiu | Efectivitat individual |