Marca personal: autoliderar-se per liderar millor des de la biblioteca pública

Acció formativa
Marca personal: autoliderar-se per liderar millor des de la biblioteca pública
Àrea promotor de formació:
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits:
Direccions de Biblioteques i Caps de Zona
Nombre de participants: Mínim 10 | Òptim 15 | Màxim 17
Canal:
Presencial
Durada: 12,0 h | Presencial 12,0 h | Videoformació 0,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
curs

Programa, avaluació i acreditació

• Com funciona una marca
• Què es la marca personal
• Valors i atributs
• Identificar els objectius de visibilitat
• Posicionament de marca
• Estratègies de visibilitat
• Bases de la comunicació estratègica
• Pla de comunicació
• Àmbits fonamentals de la comunicació institucional
• Mitjans i xarxes de comunicació

• Definir la marca personal per fer-nos visibles professionalment.
• Liderar de forma estratègica el projecte de la biblioteca i situar-la en els llocs claus del mercat.

Seminari productiu en què els i les participants hauran d’elaborar el pla de visibilitat de la biblioteca i el de comunicació estratègica. S'introduiran criteris, mètodes i eines relatius al tema i aplicació en casos a partir del treball en grup.
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Influència i persuasió