Marca personal: autoliderar-se per liderar millor des de la biblioteca pública

Acció formativa
Marca personal: autoliderar-se per liderar millor des de la biblioteca pública
Àrea promotor de formació:
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits:
Direccions de Biblioteques i Caps de Zona
Nombre de participants: Mínim 10 | Òptim 15 | Màxim 17
Canal:
Videoformació + en línia
Durada: 16,0 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 8,0 h | Treball en línia 8,0 h
Modalitat:
Curs

Programa, avaluació i acreditació

•Com funciona una marca
•Què es la marca personal
•Valors i atributs
•Identificar els objectius de visibilitat
•Posicionament de marca•Estratègies de visibilitat
•Bases de la comunicació estratègica
•Pla de comunicació
•Àmbits fonamentals de la comunicació institucional
•Mitjans i xarxes de comunicació

•Definir la marca personal per fer-nos visibles professionalment.
•Liderar de forma estratègica el projecte de la biblioteca i posicionar-la en els llocs claus del mercat.

Seminari productiu en què els i les participants hauran d’elaborar el pla de visibilitat de la biblioteca i el de comunicació estratègica. S'introduiran criteris, mètodes i eines relatius al tema i aplicació en casos a partir del treball en grup.
Assistència
Producte de treball
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Influència i persuasió