Habilitats directives per a les direccions de biblioteques: rol directiu
Programa, avaluació i acreditació
• Model de comandament
• Funcions, rols i competències
• Tipologies de rols
• Competències, comportaments, evidències
• Lideratge dels equips de treball
• Manar, dirigir, liderar
• Orientació a la tasca, orientació a la persona
• Lideratge efectiu
• Lideratge situacional
• Lideratge ressonant
• Competències directives
• Tipologia de competències - Diccionari de competències - Mapa de competències
• Hàbits de les persones altament efectives
• Perfil de competències del director/ora de biblioteca
• Funcions, rols i competències
• Tipologies de rols
• Competències, comportaments, evidències
• Lideratge dels equips de treball
• Manar, dirigir, liderar
• Orientació a la tasca, orientació a la persona
• Lideratge efectiu
• Lideratge situacional
• Lideratge ressonant
• Competències directives
• Tipologia de competències - Diccionari de competències - Mapa de competències
• Hàbits de les persones altament efectives
• Perfil de competències del director/ora de biblioteca
Analitzar i aplicar els elements relatius als rols, estils i competències directives.
Les sessions de treball tindran un enfocament actiu i participatiu, i s’estructuraran de la manera següent:- Presentació de la sessió i del corresponent objectiu d’aprenentatge.- Introducció als temes corresponents de la sessió.- Proposta d’activitats de treball.- Treball en grup (4/5 persones) i elaboració de conclusions per escrit.- Posada en comú i discussió en plenari dels treballs elaborats.- Realització d’una síntesi integrativa dels resultats obtinguts en relació amb l’objectiu d’aprenentatge originalment plantejat.
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Direcció de persones |