Habilitats clau del secretariat de direcció

Acció formativa
Habilitats clau del secretariat de direcció
Àrea promotor de formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Nombre de participants: Mínim 10 | Òptim 12 | Màxim 14
Canal:
Videoformació + en línia
Durada: 12,0 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 8,0 h | Treball en línia 4,0 h
Modalitat:
taller

Programa, avaluació i acreditació

1. Aspectes i situació del personal de secretaria dins l’Administració.
2. Evolució i habilitats del perfil.
3. Tècniques de secretariat (I): gestió del temps.
4. Tècniques de secretariat (II): la comunicació escrita.
5. Tècniques de secretariat (III): l’atenció telefònica.
6. Tècniques de secretariat (IV): la recepció de visites.
7. Tècniques de secretariat (V): la gestió de reunions i l’organització d’actes.

1. Identificar allò que s’espera de la posició del secretariat com a personal de suport departamental i/o directiu dins l’organigrama.
2. Reconèixer que són imatge de l’entitat i del directiu i identificar l’aportació de valor que la seva posició dóna al departament i les habilitats professionals i relacionals que són necessàries per actuar de nexe entre els diversos inerlocutors.
3. Distingir les tècniques de comunicació a diferents nivells: amb caps, usuaris/àries, membres del departament, col·legues, proveïdors, etc.

Es tracta d’una formació pràctica basada en la participació i experiència dels participants per dotar-los d’eines i coneixements que contribueixin a millorar-la.Cada participant és el motor del seu aprenentatge, per la qual cosa les hores destinades a l’aula virtual han de fer-se de forma reflexiva.
Assistència
Producte de treball
En acabar la formació, el participant haurà pràcticat amb aquells aspectes que li resultin més dificultosos i disposarà d’eines i pràctiques per millorar-los. El Pla personal de millora sobre els aspectes apresos tindrà el major pes en l'avaluació.
Certificat d’aprofitament

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Més d'una àrea Secretari alt càrrec Gestió administrativa
Suport administratiu Més d'una àrea Secretari directiu Gestió administrativa
Suport administratiu Presidència Secretari presidència Gestió administrativa