Habilitats clau del secretariat de direcció
Programa, avaluació i acreditació
1. Aspectes i situació del personal de secretaria dins l’Administració.
2. Evolució i habilitats del perfil.
3. Tècniques de secretariat (I): gestió del temps.
4. Tècniques de secretariat (II): la comunicació escrita.
5. Tècniques de secretariat (III): l’atenció telefònica.
6. Tècniques de secretariat (IV): la recepció de visites.
7. Tècniques de secretariat (V): la gestió de reunions i l’organització d’actes.
2. Evolució i habilitats del perfil.
3. Tècniques de secretariat (I): gestió del temps.
4. Tècniques de secretariat (II): la comunicació escrita.
5. Tècniques de secretariat (III): l’atenció telefònica.
6. Tècniques de secretariat (IV): la recepció de visites.
7. Tècniques de secretariat (V): la gestió de reunions i l’organització d’actes.
1. Identificar allò que s’espera de la posició del secretariat com a personal de suport departamental i/o directiu dins l’organigrama.
2. Reconèixer que són imatge de l’entitat i del directiu i identificar l’aportació de valor que la seva posició dóna al departament i les habilitats professionals i relacionals que són necessàries per actuar de nexe entre els diversos inerlocutors.
3. Distingir les tècniques de comunicació a diferents nivells: amb caps, usuaris/àries, membres del departament, col·legues, proveïdors, etc.
Es tracta d’una formació pràctica basada en la participació i experiència dels participants per dotar-los d’eines i coneixements que contribueixin a millorar-la.Cada participant és el motor del seu aprenentatge, per la qual cosa les hores destinades a l’aula virtual han de fer-se de forma reflexiva.
Assistència
Producte de treball
En acabar la formació, el participant haurà pràcticat amb aquells aspectes que li resultin més dificultosos i disposarà d’eines i pràctiques per millorar-los. El Pla personal de millora sobre els aspectes apresos tindrà el major pes en l'avaluació.
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Suport administratiu | Més d'una àrea | Secretari alt càrrec | Gestió administrativa |
Suport administratiu | Més d'una àrea | Secretari directiu | Gestió administrativa |
Suport administratiu | Presidència | Secretari presidència | Gestió administrativa |