X

Nom de la competència clau 1 2 3 4
Nivell
  • Itinerari formatiu del perfil:
    Director CRTTT | Diputació de Barcelona

    Col·lectiu professional
    Comandament operatiu
    Àrea funcional
    Educació, esports i joventut
    Codi
    YCOED572

    Perfil de competències

    COMPETÈNCIES ESTRATÈGIQUES DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL

    Gestió eficient dels recursos públics

    Definició

    Fet d'assolir els resultats que han estat assignats a la seva unitat o el seu grup de treball mitjançant una gestió eficient dels recursos (humans, tecnològics, infraestructures, etc.), d’acord amb els principis emanats de l'ètica pública i els principis d'eficiència, eficàcia i qualitat de servei.

    La competència implica...
    Gestió de recursos humans.
    Gestió i control del pressupost de la unitat organitzativa.
    Finançament públic.
    Gestió de processos per a una gestió eficient.
    Planificació orientada a resultats i DPO (Direcció per objectius).
    Càlcul de costos de productes i serveis.
    Tècniques de millora de la gestió.
    Indicadors i quadres de comandament.
    Memòries de gestió de resultats.
    Rendició de comptes.
    Experiències de gestió eficient en d’altres organitzacions públiques.
    Accions formatives
    Administració electrònica a la Diba. Model AE-Diba
    Videoformació + en línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    Anàlisi de problemes i presa de decisions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Augmentar l'eficàcia professional mitjançant el Mindfulness (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Automotivació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus per redactar un informe (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com documentar els teus procediments de treball
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com gestionar millor els teus procediments de treball
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics en reparació i manteniment d'elements de fusteria (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció de reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció eficient - Diba
    En línia
    Subdirecció de Logística
    Crea el teu propi benestar integral (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creences irracionals. Els vincles invisibles (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Criteris d'estil per a la redacció de documents (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Dialogar amb l’estrès (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Documents administratius (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Eines de planificació i organització personal del treball
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El Sistema d’Integritat Institucional i el Pla de Mesures Antifrau de la Diputació de Barcelona
    En línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    Emergències i autoprotecció a la Diputació de Barcelona
    Videoformació
    Subdirecció d'Edificació
    Entorns canviants (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió d'informes i comunicacions post-reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de l'estrès (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de projectes (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió del temps (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Indicadors de gestió i quadre de comandament integral. Nivell Bàsic
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a les metodologies àgils (AGILE) en l'administració pública
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al bon govern i l'ètica pública
    Videoformació
    Gabinet d'Innovació Digital
    Jornada: Autoprotecció i mesures preventives
    Presencial
    Subdirecció d'Edificació
    L'agenda de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La gestió del dret d'accés a la informació pública a la Diputació de Barcelona
    Videoformació
    Gabinet d'Innovació Digital
    La interoperabilitat: com compartir dades entre administracions a través de Via Oberta
    Videoformació + en línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    La planificació i l'organització com a hàbit (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La saviesa de l’acceptació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Les declaracions d'absència de conflicte d'interès (DACI)
    En línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    Lideratge i treball per objectius en contextos de treball a distància (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Manteniment bàsic de les instal·lacions d'edificis (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Mentalitat creativa (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organitza't amb Trello!
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització de la feina en el teletreball i en el model hibrid
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Pautes d'actuació en cas d'emergència en un entorn laboral, social o familiar (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Subdirecció d'Edificació
    Pensament crític (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Programació de tasques de manteniment de jardins i espais verds (Autoacredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Quasi 100 trucs per ser més productius (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Reunions eficaces (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Teletreball (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l’eficiència professional (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a una comunicació eficient
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Vulnerabilitat: un camí a la autenticitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    4x4x4
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Activa la creativitat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Analogies forçades
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Com generar bones idees
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Definir el focus en el mètode creatiu
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Desperta la curiositat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Genera idees a correcuita
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Mentalitat creativa
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Automotivació (pòdcast)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Creences irracionals: els vincles invisibles
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    El model de les 5 competències emocionals
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Entorns canviants
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #01. Síndrome de la cabanya
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #02. Síndrome del treballador bombolla
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #03. Síndrome de l’impostor
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #01. L’experiment dels primats de Harlow
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #02. L’experiment d'Ash
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #03. L’experiment d’indefensió apresa
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #04. L’experiment de l’efecte Halo
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Gestiona les teves emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La saviesa de l'acceptació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Pensament crític
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Potenciar l'autoestima
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Programació neurolingüística
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #01. Característiques de la intel·ligència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #02. Importància de la intel·ligència emocional en el treball
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #03. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional (1).
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #04. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional.(2)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #05. Com gestionar de manera positiva les emocions?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #06. Gestió del canvi. Què puc fer jo?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #07. Com adaptar-nos a entorns professionals emocionalment exigents?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #08. Intel·ligència emocional i eficàcia personal i professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #09. Per què si estic emprenyat no seré eficaç?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #10. Per què la por va contra la meva productivitat?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #11. Per què si estic preocupat treballo més lent i faig més errors?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vivint el canvi
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vulnerabilitat: un camí cap a l'autenticitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Aprèn Trello
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Gestió de les interrupcions
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Gestió del temps
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Introducció a les metodologies àgils (AGILE) en l'administració pública
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    L'agenda de treball
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    La planificació i l'organització com a hàbit
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Llistes de control. Focalitza't en el que fas
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    No vull perdre el temps
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Organització de la feina en el teletreball i el model híbrid
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Pautes per prioritzar
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Planificació i organització personal del treball
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Prioritza amb el mètode GUT
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Reptes, beneficis i la importància de la gestió del temps en els contextos de treball a distància
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Supera la procrastinació
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Treu profit a l'agenda
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Trucs per tenir més productivitat
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Tècnica Pomodoro
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    El quadre de comandament integral
    Organització del treball. Lideratge
    La importància del treball per objectius i la priorització de resultats en els contextos de treball a distància
    Organització del treball. Lideratge
    El concepte i el disseny d'indicadors
    Organització del treball. Projectes
    Indicadors i transparència a l’àmbit municipal
    Organització del treball. Projectes
    Indicadors per al control de la qualitat de la prestació d’un servei públic municipal
    Organització del treball. Projectes

    Planificació, organització i avaluació de serveis públics

    Definició

    Definició del conjunt de plans que ajudi les unitats organitzatives i els equips de treball a assolir els objectius que hagin estat definits en el Pla d'actuació de mandat (PAM) o en altres documents estratègics, tenint en compte les necessitats de la ciutadania, els recursos existents i el marc de gestió pública vigent.

    La competència implica...
    Nivells de planificació estratègica, tàctica i operativa.
    Models i sistemes d’organització de les administracions públiques.
    Models de qualitat a les administracions locals.
    Direcció de projectes.
    Models de Responsabilitat Social Corporativa.
    Avaluació de serveis i polítiques públiques.
    Estudis demogràfics i de prospectiva.
    Models de gestió pública (funció pública, pressupostària, etc.).
    Models de col·laboració público-privada.
    Transparència i dades obertes.
    Comunicació estratègica.
    Experiències en planificació, organització i avaluació de serveis públics en d’altres organitzacions públiques.
    Accions formatives
    Col·lectiu professional
    Comandament operatiu
    Àrea funcional
    Educació, esports i joventut
    Codi
    YCOED572
    Això també és anglès! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Aliments de major risc i APPCC (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Analitza, millora i dissenya l'experiència de l'usuari en l'administració pública
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Brush up your english! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (I) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (II) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus per la implementació de les polítiques d'igualtat de gènere de la Diputació de Barcelona
    Presencial
    Pla d'Igualtat de la Diputació de Barcelona
    Com crear presentacions efectives (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació empàtica (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació intercultural (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Diversitat funcional en les empreses (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Eines i recursos per a la localització dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) a la Diputació de Barcelona
    Presencial
    Servei d'Agenda 2030 i Participació
    El dret a morir dignament
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Elaboració de memòries de gestió (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Habilitats comunicatives (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Intel·ligència emocional i atenció al client (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Joc interactiu SHE: Diversitat i inclusió en les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La imatge corporativa en l'atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La innovació i el canvi en el disseny de serveis públics
    Presencial
    Servei de Planificació i Avaluació
    La planificació estratègica com a eina de millora contínua
    Presencial
    Servei de Planificació i Avaluació
    La planificació estratègica com a eina de millora contínua
    Videoformació + en línia
    Servei de Planificació i Avaluació
    Manipulació d'aliments (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Negociació eficaç (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització d'esdeveniments i atenció protocol·lària (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Persuasió i influència. Tècniques i estratègies (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Presentacions orals en públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Propietat intel·lectual i drets d'autor (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Protecció de dades (bàsic)
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Protocol de la DIBA a l'àmbit laboral vinculat al gènere
    Videoformació
    Oficina de Prevenció de Riscos Laborals
    Tractament de situacions difícils en l’atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Propietat intel·lectual i drets d'autor
    Comunicació corporativa
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte
    Comunicació interpersonal
    Negociació eficaç
    Desenvolupament personal. Gestió emocional

    COMPETÈNCIES QUALITATIVES DE FUNCIÓ DIRECTIVA

    Direcció de persones

    Definició

    Gestió d'equips de persones per aconseguir que la feina es realitzi de manera efectiva i que els col·laboradors contribueixin a la consecució dels objectius de la unitat.

    La competència implica...
    Funcions i rols a desenvolupar per un comandament o directiu a l’Administració pública.
    Estils directius en el comandament de persones.
    Funcionament bàsic dels grups humans en un entorn de treball.
    Comprensió interpersonal en la gestió de col·laboradors.
    Tècniques de resolució de conflictes.
    Elements que determinen un clima de treball sa i productiu.
    Metodologies d’avaluació de l’acompliment dels col·laboradors.
    Gestió de les pròpies emocions en la direcció de persones.
    Accions formatives
    Resolució de conflictes a l'equip de treball
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Resolució de conflictes en l'equip de treball
    Presencial + videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Com comunicar bé a càmera
    Comunicació interpersonal
    Com conduir amb èxit reunions virtuals
    Organització del treball. Equips
    Com fer reunions virtuals efectives
    Organització del treball. Equips
    Conducció de reunions
    Organització del treball. Equips
    Gestió d'informes i comunicacions post-reunions
    Organització del treball. Equips
    Organitza una reunió virtual en 5 passes
    Organització del treball. Equips
    Qualitat en els equips de treball: mecanismes de millora contínua
    Organització del treball. Equips
    Resolució de conflictes en l'equip de treball
    Organització del treball. Equips
    Càpsula: Lideratge en contextos de treball a distància
    Organització del treball. Lideratge
    Càpsula: el procés d'assignació d'activitat
    Organització del treball. Lideratge
    Elements emocionals en la direcció de persones
    Organització del treball. Lideratge
    Habilitats directives. Gestió d'equips
    Organització del treball. Lideratge
    Lideratge i supervisió d’activitats i tasques a través de la comunicació conscient, la gestió de les emocions i la bona retroacció
    Organització del treball. Lideratge

    Desenvolupament de persones i equips

    Definició

    Identificació de les potencialitats i les necessitats de desenvolupament dels seus col·laboradors per oferir-los els mitjans (formació, suport, oportunitats i experiències) més adients per tal que puguin millorar i créixer professionalment.

    La competència implica...
    Elements que defineixen i diferencien l’aprenentatge adult i el desenvolupament de competències professionals.
    El lloc de treball com espai d’aprenentatge i de desenvolupament personal.
    Conèixer l’oferta formativa adreçada als empleats públics locals.
    Tècniques d’identificació de necessitats formatives aplicables en l'àmbit individual i d’equip.
    Rol directiu: tutor i coach dels seus col·laboradors.
    Elements clau en el desenvolupament dels equips de treball: la confiança i la delegació.
    Desenvolupament de recursos humans a la funció pública.
    Característiques dels equips d’alt rendiment.
    Accions formatives
    Aprendibilitat. Organització i gestió de l’aprenentatge propi (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Brain Training (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El cicle de la formació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gamificació: Press Start (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Motiva el teu equip
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Ajuda’t a aprendre!
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenent de l’experiència
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenentatge autònom
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Brain Training
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Construix-te un palau al cap
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    La tècnica WOOP
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Practica el Shu-Ha-Ri
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    How to learn english and another foreign languages
    Idiomes
    Com motivar
    Organització del treball. Lideratge
    La motivació en l'àmbit de treball
    Organització del treball. Lideratge
    Gamificació: "press start"
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Les competències professionals del Diccionari DIBA: una visió comprensiva
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Models i pràctiques innovadores en l'aprenentatge a les organitzacions
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Gestió del canvi i lideratge

    Definició

    Acció de donar suport als canvis i les millores que poden plantejar-se en la seva àrea de responsabilitat o dins de l'organització, per millorar-ne els objectius i per generar il·lusió i compromís en implantar-los.

    La competència implica...
    Projectes de canvi a les administracions públiques: característiques i elements diferencials.
    Rol del directiu o comandament en els processos de canvi.
    Tipus de canvi a les organitzacions (missió - visió, models, estructura, processos, tecnologia i persones) i actuacions diferencials.
    Elements claus dels processos de canvi: l’estratègia i la construcció d’aliances.
    Competències directives i processos de canvi: la credibilitat, l’actuació ètica, la persuasió, la negociació, la gestió de la comunicació i de la informació, etc.
    Gestió de les resistències en els processos de canvi.
    Recursos
    Ciutats i innovació
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Innovar al sector públic
    Innovació i canvi a l'administració pública
    La marca personal dels directius
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Nous lideratges en entorns híbrids
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Talent, persones i innovació: reptes del sector públic en la nova realitat
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Transformació de l'administració des dels valors
    Innovació i canvi a l'administració pública

    Treball transversal en la prestació de serveis

    Definició

    Col·laborar, coordinar-se i treballar activament amb persones i equips de serveis, departaments, entitats o institucions diverses --sense que existeixi necessàriament relació jeràrquica-- per tal de definir línies d’actuació, desenvolupar projectes, etc., amb els quals donar resposta integral a les necessitats de la ciutadania dotant l’actuació pública de més eficiència, més eficàcia i millor qualitat de servei.

    La competència implica...
    Concepte, finalitats, enfocaments i cost benefici de la transversalitat.
    Estructures organitzatives i la seva incidència en el funcionament transversal.
    Gestió de la transversalitat: nivells i agents implicats.
    La cadena de valor públic en la prestació de serveis.
    Gestió de la xarxa de relacions.
    Disseny, gestió i avaluació de projectes interdepartamentals.
    Organització i definició de processos transversals a les organitzacions públiques.
    Accions formatives
    Gestió d'equips en remot (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Resolució de conflictes en l'equip de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Com fer crítica constructiva
    Comunicació interpersonal
    Com fer preguntes per animar l'equip
    Comunicació interpersonal
    Com informar de canvis que afecten l'equip
    Comunicació interpersonal
    Com parlar perquè t'escoltin
    Comunicació interpersonal
    Com rebre crítiques constructives
    Comunicació interpersonal
    L'art de dir NO
    Comunicació interpersonal
    Supramunicipalitat i col·laboració entre administracions
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Aprèn Slack
    Organització del treball. Equips
    Com participar en una reunió virtual
    Organització del treball. Equips
    Motiva el teu equip
    Organització del treball. Equips
    Palanques d'activació d'equips
    Organització del treball. Equips
    Trenca el gel amb els teus equips
    Organització del treball. Equips

    Visió estratègica local

    Definició

    Identificar tendències de futur que hi ha a l'entorn i les seves oportunitats, adoptant decisions (pressupostàries, organitzatives, tècniques, etc.) que permetin a l’ajuntament anticipar-se i preparar-se millor per a nous escenaris.

    La competència implica...
    Elements clau en els diagnòstics organitzatius.
    Funcionament sistèmic de les administracions locals.
    Factors globals i interdependències que defineixen l’establiment de polítiques i l’agenda del govern municipal.
    Generació d’escenaris futurs avançant-se als esdeveniments.
    Gestió estratègica de la xarxa de relacions de l’ajuntament.
    Estudis de perspectiva organitzativa: concepte, finalitat i procés.
    Recursos
    Administració pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Cicle de converses directives
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Com afectarà la intel·ligència artificial (IA) l'administració pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Condicions per a una transparència pública efectiva
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Decisions intel·ligents per al món post COVID-19
    Innovació i canvi a l'administració pública
    El directiu com a lampista
    Innovació i canvi a l'administració pública
    El futur de les administracions públiques
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Els reptes dels directiu públics
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Evolució humana i estructuració de les organitzacions
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Intel·ligència artificial
    Innovació i canvi a l'administració pública
    La governança robusta en temps de crisis
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Les organitzacions TEAL
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Lideratges feministes
    Innovació i canvi a l'administració pública
    RH: cap a on anem?
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Reforma de la gestió pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Revolució tecnològica i canvi d'època
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Servei públic i integritat moral
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Tecnologia Blockchain
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Transformació digital
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Ètica a les administracions públiques
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Ètica artificial
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Com aprenen les organitzacions i els riscos que genera no aprendre de manera col·lectiva?
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Management públic: el repte de la formació
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Nova interfície per a la formació/aprenentatge organitzacional
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Passa el relleu, mètode per traspassar el coneixement
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Relleu generacional: reptes i oportunitats
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Upskilling i Reskilling
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    COMPETÈNCIES QUALITATIVES TRANSVERSALS

    Influència i persuasió

    Definició

    Resultat de causar un determinat impacte, convèncer i influir en els altres, per tal de guanyar opinions, decisions i actuacions necessàries per assolir els objectius de treball assignats, actuant sempre amb respecte pels principis ètics i els valors de la professió i de la funció pública.

    La competència implica...
    Influència i persuasió: concepte i factors diferencials.
    Comprendre el comportament humà: calcular anticipadament l’impacte de les paraules i les accions d’un mateix. Dominar els elements comunicatius, verbals i no verbals, que es produeixen en una situació comunicativa i relacional.
    Actituds que afavoreixen la persuasió i la influència: flexibilitat i adaptabilitat, energia i tenacitat.
    Elements clau en la persuasió directa: dades, argumentacions i exposicions. Presentació de la informació, eines de visualització i infografies.
    Estratègia persuasiva.
    Autocontrol emocional i capacitat empàtica.
    Tècniques de negociació. Tècniques de presentacions orals. Parlar en públic. Oratòria.
    La xarxa professional de contactes com element d’influència.
    Accions formatives
    Com millorar l'impacte visual en les presentacions
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com superar la por a parlar en públic
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació no verbal aplicada a l'oratòria
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació no violenta
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunica’t virtualment amb èxit!
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Escrivint perquè ens entenguin: llenguatge planer
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Impacte visual en les presentacions
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a la comunicació no violenta
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Neuromàrqueting i neurocomunicació
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Presenta a l’estil PechaKucha
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Presentació visual d’informacions: infografies
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Projecció de la veu en les presentacions
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Sorprèn el teu públic amb infografies interactives
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Storytelling: creació de missatges amb impacte
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Storytelling: missatges amb impacte
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de presentacions orals en públic
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques i estratègies de persuasió i influència
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ús del llenguatge argumentatiu
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Aprèn Genially
    Competència digital. Eines digitals
    Crea la teva infografia
    Competència digital. Eines digitals
    Presentació de la informació, d'eines de visualització i infografies
    Competència digital. Eines digitals
    15 tips d'una presentació per seduir i convèncer
    Comunicacions en públic
    Presenta a l’estil Pechakucha
    Comunicacions en públic
    Presentacions orals en públic
    Comunicacions en públic
    Presentacions orals en públic (Audiollibre)
    Comunicacions en públic
    Projecció de la veu en presentacions públiques
    Comunicacions en públic
    Com fer arribar el nostre missatge de forma eficaç?
    Comunicació corporativa
    Comunicar en temps de crisi
    Comunicació corporativa
    Disseny d'infografies 3.0: millora les teves comunicacions corporatives
    Comunicació corporativa
    Look & Feel 2.0. Disseny de continguts visuals d’alt impacte
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #01. Com aconseguir ser més visible a internet i a les xarxes socials (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #02. Públic objectiu i calendari editorial (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #03. Eines per gestionar xarxes socials (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #04. Linkedin: què és i què NO és (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #05. La publicitat a Facebook i Instagram (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #06. The content is king: la força del màrqueting de continguts (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #07. El màrqueting per correu electrònic: Mailchimp (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Neuromàrqueting i neurocomunicació
    Comunicació corporativa
    Parlem clar a l'administració pública?
    Comunicació corporativa
    Pautes per a l'elaboració de material de difusió
    Comunicació corporativa
    Sorprèn el teu públic amb infografies interactives
    Comunicació corporativa
    Storytelling: crear narratives amb impacte
    Comunicació corporativa
    Storytelling: descobreix com narrar històries amb les dades
    Comunicació corporativa
    Comunica't virtualment amb èxit
    Comunicació interpersonal
    Comunicació empàtica
    Comunicació interpersonal
    Comunicació i influència #01. No podem no comunicar
    Comunicació interpersonal
    Comunicació interpersonal en temps difícils: què hem de fer sobretot bé
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #01. La positivitat
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #02. Els pessimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #03. Els optimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #04. Els realistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #05. Els negatius
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #06. El somriure
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #07. Dit acusatori
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #08. Amabilitat altruista
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #09. Parla't bé
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #10. El vestit de truita
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #11. Misèries
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #12. El flow
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #13. Comunicació positiva
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #14. Missatge positiu
    Comunicació interpersonal
    Consensuar amb efectivitat
    Comunicació interpersonal
    El model de Comunicació No Violenta
    Comunicació interpersonal
    Gestos que t'empoderen
    Comunicació interpersonal
    La Comunicació No Violenta (CNV)
    Comunicació interpersonal
    Persuasió i influència: tècniques i estratègies
    Comunicació interpersonal
    Ús del llenguatge argumentatiu
    Comunicació interpersonal
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #01. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #02. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #03. Transformar pensaments
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #04. Estrès & emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #05. Transformar emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #06. Estrès & sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #07. Transformar sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Consciència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Dialogar amb l'estrès
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La dansa dels joncs
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Mòdul 1. Conceptes essencials en la negociació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Mòdul 2. Conductes de les persones que són bones negociadores
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Mòdul 3. Com es prepara una negociació?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Per què dic blanc si vull dir negre?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    How to create impactful presentations
    Idiomes
    Aprèn 'gamificació'
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Presa de decisions

    Definició

    Tria entre diferents alternatives, aquelles que són més viables, basant-se en una anàlisi dels possibles efectes i riscos i de les possibilitats d'implementació.

    La competència implica...
    Qualitats personals en la presa de decisions professionals: capacitat analítica, objectivitat, seguretat tècnica i professional, etc.
    Elements emocionals implicats en la presa de decisions.
    Models i tècniques bàsiques de presa de decisions.
    Tècniques de presa de decisions grupals.
    Processos creatius i la presa de decisions.
    Presa de decisions estratègiques: la incertesa i el risc.
    Recursos
    Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Decisions en blanc i negre
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Els 5 perquès
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Planta arbres de problemes
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Problemes a la graella
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    L'efecte Einstellung
    Desenvolupament personal. Creativitat

    COMPETÈNCIES TÈCNIQUES COMPLEMENTÀRIES

    Planificació i gestió de projectes tècnics a l'Administració local

    Definició

    Definir, planificar, desenvolupar i avaluar projectes o programes d’actuació tècnica que donin resposta a les necessitats de la ciutadania fent un seguiment exhaustiu del seu desenvolupament, tramitant i gestionant la informació i la documentació associada d'acord a les normatives generals i específiques de la gestió pública, coordinant l'actuació de tots els agents que participen i resolent els problemes que es puguin presentar en qualsevol de les fases de realització, tot amb un curós ús dels recursos públics.

    La competència implica...
    Metodologies i instruments de planificació, gestió i avaluació de projectes.
    Règim jurídic i procediment administratiu per a la gestió de projectes i programes a l'Administració local.
    Redacció dels plecs de prescripcions tècniques per a la contractació de projectes.
    Gestió de la documentació i arxiu dels documents associats als projectes i programes.
    Tècniques d'obtenció i anàlisi de dades per al desplegament del projecte.
    Indicadors de gestió per al seguiment i avaluació de projectes.
    Avaluació de programes i projectes.
    Tècniques de redacció i comunicació de projectes.
    Habilitats en la presentació d’idees i dades.
    Propietat intel·lectual.
    Coneixement organitzatiu i de l’entorn social i professional del projecte.
    Accions formatives
    Col·lectiu professional
    Comandament operatiu
    Àrea funcional
    Educació, esports i joventut
    Codi
    YCOED572
    Accés a la informació pública d'Arxiu: obligacions i responsabilitats
    Presencial
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Accés a la informació pública d'Arxiu: obligacions i responsabilitats
    Videoformació
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Com redactar amb eficàcia: tècniques i pràctiques
    Presencial
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Com redactar amb eficàcia: tècniques i pràctiques
    Videoformació + en línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Conceptes bàsics del procediment administratiu
    En línia
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Gestió de projectes. Les bases i les tècniques
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques (db)
    Presencial
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (db)
    Presencial
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    La puntuació i els signes de puntuació
    Videoformació + en línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    La puntuació i els signes de puntuació
    Presencial
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Llei de la jurisdicció contencios-administrativa
    En línia
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Procediment Administratiu Llei 39/2015
    En línia
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Règim Jurídic del Sector Públic, Llei 40 2015
    En línia
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Taller sobre connectors
    Presencial
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Taller sobre connectors
    Videoformació + en línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Taller sobre l'ús de majúscules i minúscules
    Videoformació + en línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Taller sobre l’ús de les majúscules i les minúscules (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic. Aspectes essencials
    En línia
    Servei de Contractació
    Recursos
    Consulta de la quinzena
    Control dels serveis externalitzats
    Establiment i modificació de la forma de gestió dels serveis públics locals
    La gestió transversal de les estratègies municipals de cooperació al desenvolupament. Una eina per l'autovaloració
    Llibre d’estil de la Diputació de Barcelona
    Models de documents administratius
    Notes de llengua
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic
    Jurídica. Contractació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu
    Jurídica. Procediment administratiu
    Protecció de dades bàsic
    Jurídica. Protecció de dades
    Confecció de memòries de gestió
    Organització del treball. Projectes
    Elaboració de memòries de gestió
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #01. Què és la gestió de projectes i què hi guanya la meva organització?
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #02. La vessant humana dels projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #03. La diagnosi com a base de l’èxit en els projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #04. Disseny de la proposta de projecte
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #05. Planificació eficient de projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #06. Metodologia Agile de projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #07. Gestionar projectes en temps incerts i inestables
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #08. Els tres principals factors del desànim en equips de projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #09. Per què cal planificar?
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #10. Avaluació de projectes amb indicadors
    Organització del treball. Projectes
    Posa una matriu RACI al teu projecte
    Organització del treball. Projectes
    Tècniques i eines web per gestionar projectes
    Organització del treball. Projectes

    Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital

    Definició

    Utilitzar de manera àgil i eficient les aplicacions bàsiques de tractament de la informació (text, dades, imatges, etc.) i les eines de comunicació en entorns digitals de treball (correu electrònic, dispositius electrònics, etc.), tenint en compte criteris d’identitat digital, de drets i deures en l’ús de dades i imatges, etc.

    La competència implica...
    Ús del programari d’ofimàtica de tractament de textos, fulls de càlcul, bases de dades, presentacions electròniques, etc. (Opcions de configuració a nivell usuari i ús de les funcionalitats bàsiques de les aplicacions ofimàtiques. Personalització dels l'entorn de treball i creació de macros i plantilles per optimitzar els treballs ofimàtics).
    Eines generalistes de tractament d’imatge digital (ús d’aplicacions bàsiques d’edició d’imatge, coneixements bàsics d’imatge digital, elaboració d’infografies, etc.)
    Eines bàsiques de comunicació en l’entorn virtual (correu electrònic, entorn web, ús de dispositius electrònics, aplicacions genèriques de treball col·laboratiu.
    Aplicatius bàsics de consulta i tractament de la informació geogràfica (elaboració de mapes temàtics, consultes i localitzadors, etc).
    Eines bàsiques d’elaboració de materials formatius i informatius (formawiki, recursos per videotutorials, etc).
    Accions formatives
    Benestar visual
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Benestar visual
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Bones pràctiques a les xarxes socials (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ciberseguretat a la Diputació de Barcelona (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Ciberseguretat bàsica per a l’ús de la tecnologia per a DIBA
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Com funcionen les fake news i com evitar caure en elles (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Competències digitals (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creació de vídeos formatius amb eines no professionals (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El futur és ara (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Elaboració d'un guió de videotutorial (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Els punts claus per entendre les imatges digitals i el seu tractament (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Fotografia (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Gràfics i infografies (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Vídeo (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Joc interactiu FIREWALL: ciberseguretat a les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Qlik Sense inicial
    Presencial
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Qlik Sense projectes
    Presencial
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Sistemes d'Informació Geogràfica: SITMUN
    Videoformació + en línia
    Gerència de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic
    Tecnologia 5G (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Xarxes socials i marca digital (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ús professional de les xarxes socials. Pla de comunicació 2.0 i guia d’usos (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    SITMUN: casos d'ús
    SITMUN: com editar la informació geogràfica
    SITMUN: com funciona el conversor de coordenades
    SITMUN: com funciona el geocodificador d'adreces
    SITMUN: com funciona la guia de carrers
    SITMUN: com imprimir
    SITMUN: com obtenir informació associada al mapa
    SITMUN: com podem elaborar mapes temàtics
    SITMUN: com visualitzar informació i navegar pel mapa
    SITMUN: descripció de la interfície
    SITMUN: el geocercador de llocs d'interès (nomenclàtor)
    SITMUN: possibilitats per extreure informació geogràfica
    SITMUN: què ens permet fer l'anàlisi espacial
    SITMUN: què són les capes dinàmiques?
    SITMUN: què és el catàleg de metadades
    SITMUN: què és un portal IDE local
    Ciberseguretat
    Competència digital. Ciberseguretat
    Cercar dades i continguts digitals
    Competència digital. Cultura digital
    Com gestionar la informació i evitar la infoxicació
    Competència digital. Cultura digital
    Ordenar el caos d’Internet [cerca, selecciona, transforma, difon i comparteix continguts]
    Competència digital. Cultura digital
    Quines eines de videoconferència podem utilitzar per formar-nos i teletreballar?
    Competència digital. Cultura digital
    Taller de curació de continguts. Aprén a cercar, filtrar, extreure i organitzar la informació
    Competència digital. Cultura digital
    Eines digitals #01. Univers Google: Google Drive (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #03. Eines per a la gestió del temps (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #04. Univers Google: Google Docs (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #05. Univers Google: Google Photos (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #06. Univers Google: Google Calendar
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #07. Les noves tendències: TikTok i Twich
    Competència digital. Eines digitals
    Producció i edició de vídeo digital 2.0
    Competència digital. Eines digitals
    Microsoft 365. Teams. Activa/Desactiva l'àudio i el vídeo durant un reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Activar els subtítols en directe durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Afegir un contacte als preferits
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Ancorar un contacte a l'històric de xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el fons de la càmera durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el zoom de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia l'estat de presència
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia la llengua de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canviar el rol d'assistent a presentador
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar ajuda a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar missatges, contactes i arxius a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix la pantalla durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una pissarra durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una presentació de PowerPoint durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura Teams en mode fosc
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configurar l'àudio i el vídeo. Fer una trucada de prova
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea una reunió de Teams des d'Outlook
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Defineix un missatge d'estat a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Dreceres de teclat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Emfatitzar un missatge usant emoticones, gifs animats i adhesius
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enregistra la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enviar un elogi en un xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Escriure un missatge de xat urgent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir excepcions per a l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Iniciar un xat amb un o diversos contactes
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Mostrar la conversa de la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Obrir un xat en una finestra independent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Prendre notes durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Transformar un Xat en una trucada o una videotrucada
    Competència digital. Ofimàtica
    Parla amb seguretat a càmera
    Comunicacions en públic
    Bones pràctiques a les xarxes socials
    Comunicació corporativa
    El gestor de comunitats virtuals a l'administració pública
    Comunicació corporativa
    Què hem de tenir en compte per publicar un vídeo a Internet?
    Comunicació corporativa
    Què publicar a les xarxes socials?
    Comunicació corporativa
    Reels o TikTok?
    Comunicació corporativa
    Twitter institucional: a qui seguir?
    Comunicació corporativa
    Benestar visual
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    6 trucs per fer un bon ús del correu electrònic
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Aprèn Outlook
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Formadiba en 9 vídeotutorials
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Guia d'usos de videoformacions amb Zoom
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    COMPETÈNCIES TÈCNIQUES SECTORIALS CLAU

    Desenvolupament de fons i col·leccions

    Definició

    Actualitzar permanentment els fons documentals i les col·leccions, i realitzar el seu tractament tècnic
    d'acord amb la normativa establerta i els estàndards internacionals, per tal d'oferir un servei òptim a la
    ciutadania.

    La competència implica...
    Valoració de l'adequació del fons, així com dels recursos i fonts d’informació de l'equipament.
    Criteris i instruments de selecció de fonts.
    Anàlisi i definició dels requeriments d'un fons o d'una col·lecció en funció de les necessitats de l'entorn directe i de l'àrea d'influència.
    La funció social de les biblioteques.
    Evolució de les biblioteques: el mapa i el sistema bibliotecari de Catalunya.
    Tècniques de catalogació i indexació del material documental, descriptors i codis de classificació.
    Formats bibliogràfics i intercanvi de registres.
    Catalogació compartida i catàlegs en xarxa.
    La societat de la informació en les biblioteques.
    Diferents suports documentals i els agents nocius que els deterioren.
    Tècniques de conservació o preservació dels documents bibliogràfics.

    Gestió cultural local

    Definició

    Analitzar, planificar i definir el conjunt d’actuacions que han de donar resposta a les necessitats reals de dinamització i de serveis culturals i el patrimoni cultural d’una determinada població, d’acord amb les seves característiques diferencials (demogràfiques, recursos, etc.), vinculant als agents del territori (entitats, institucions i administracions) i avaluant-ne els seus resultats.

    La competència implica...
    Planificació estratègica en cultura i equipaments culturals.
    Coneixement de les diferents tipologies d’equipaments culturals: funcions, programacions, planificacions, avaluació, etc.
    Legislació específica vigent en l’àmbit de la cultura i del patrimoni.
    Elaboració del mapa de procediments administratius i tècnics en l’àmbit de la cultura.
    Establiment del sistema d’indicadors d’anàlisi de la dinamització cultural.
    Intervenció pública en l’ordenació de les activitats culturals.
    Diferents models de col·laboració públic-privat per a la dinamització cultural.
    Estudis econòmics i sociodemogràfics en l’àmbit de la cultura.
    Patrimoni cultural i natural del municipi.
    Patrimoni immoble d’interès historicoartístic local.
    Característiques generals dels projectes de dinamització cultural.
    Tècniques de comunicació i màrqueting cultural.
    Tècniques de dinamització cultural.
    Tècniques d’anàlisi de l’oferta i la demanada cultural.
    Accions de promoció, dinamització i animació sociocultural.
    Coneixement de referències i experiències reeixides en l’àmbit de la dinamització cultural.
    Coneixements de les tradicions i del cicle festiu del municipi i de l’entorn.
    Coneixement i relació amb els agents culturals.

    Comunicació estratègica

    Definició

    Gestionar la informació i impulsar la imatge corporativa, tant internament com externa, seleccionant el mitjà, el canal i les formes d'estil de comunicació. Proposar, impulsar i executar el pla de comunicació corporativa interna i externa de forma coherent amb el missatge i el pla estratègic de la corporació.

    La competència implica...
    Elaboració del manual d'estil i formats corporatius per a la comunicació i divulgació de programes i projectes.
    Establiment de procediments i circuits de comunicació interna.
    Seguiment i control de l'aplicació dels criteris corporatius en les diferents accions de comunicació (exposicions, congressos, etc.).
    Ús de sistemes d’avaluació de l’eficiència i eficàcia dels sistemes, procediments i tècniques d’informació utilitzats (ús d’índexs i d'indicadors de seguiment, anàlisi de la satisfacció dels usuaris, etc.).
    Selecció de la informació corporativa a oferir i del sistema i modalitat més adient per difondre-la (publicació interna o externa, portaveus i emissors, moment i lloc de la comunicació, etc.), tenint una visió àmplia de la finalitat de la comunicació, les característiques del context i dels destinataris, l’impacte i les repercussions del missatge, etc.
    Valoració de l’estratègia (selecció del mitjà, destinataris, moment, etc.) que cal seguir en funció de les qüestions a tractar (emergència, alta importància, etc.) i de l'impacte sobre la imatge i el prestigi de la corporació.