X

Nom de la competència clau 1 2 3 4
Nivell
  • Itinerari formatiu del perfil:
    Tècnic cooperació local | Diputació de Barcelona

    Col·lectiu professional
    Tècnic especialista
    Àrea funcional
    Presidència
    Codi
    YTEPR566

    Perfil de competències

    COMPETÈNCIES ESTRATÈGIQUES DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL

    Efectivitat individual

    Definició

    Capacitat de fer una bona feina, aconseguir els objectius fixats i superar els estàndards establerts, tot preocupant-se per a la millora contínua dels resultats.

    La competència implica...
    La planificació i organització del treball: objectius, encàrrecs, recursos assignats i criteris de realització.
    Elements bàsics en l’organització del treball personal: urgència vs importància.
    Qualitats personals que afavoreixen el rendiment individual: mètode, proactivitat, decisió, compromís, efectivitat, etc.
    Veure els fracassos com una font d’aprenentatge.
    Mètodes d’avaluació de la pròpia activitat professional.
    La innovació com element de contribució a la millora organitzativa.
    Utilització de noves tecnologies com element de millora en l’eficàcia personal.
    Sensibilització amb el consum responsable i la millora ambiental.
    Accions formatives
    Administració electrònica a la Diba. Model AE-Diba
    Videoformació + en línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    Anàlisi de problemes i presa de decisions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Augmentar l'eficàcia professional mitjançant el Mindfulness (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Autolideratge: liderar des del JO
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Automotivació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Automotivació per a la millora professional
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus per redactar un informe (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com documentar els teus procediments de treball
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com gestionar millor els teus procediments de treball
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics en reparació i manteniment d'elements de fusteria (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció de reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció eficient - Diba
    En línia
    Subdirecció de Logística
    Consciència emocional: el primer pas per educar les emocions
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Crea el teu propi benestar integral (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creences irracionals. Els vincles invisibles (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Criteris d'estil per a la redacció de documents (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Dialogar amb l’estrès (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Documents administratius (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Eines de planificació i organització personal del treball
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El Sistema d’Integritat Institucional i el Pla de Mesures Antifrau de la Diputació de Barcelona
    En línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    El model de les 5 competències emocionals
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Emergències i autoprotecció a la Diputació de Barcelona
    Videoformació
    Subdirecció d'Edificació
    Entorns canviants (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Flexibilitat: ment, cor, intenció oberts
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestiona les teves interrupcions
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió d'informes i comunicacions post-reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de l'estrès (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de les interrupcions
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de projectes (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió del temps (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Indicadors de gestió i quadre de comandament integral. Nivell Bàsic
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a les metodologies àgils (AGILE) en l'administració pública
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Jornada: Autoprotecció i mesures preventives
    Presencial
    Subdirecció d'Edificació
    L'agenda de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La gestió del dret d'accés a la informació pública a la Diputació de Barcelona
    Videoformació
    Gabinet d'Innovació Digital
    La interoperabilitat: com compartir dades entre administracions a través de Via Oberta
    Videoformació + en línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    La planificació i l'organització com a hàbit (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La saviesa de l’acceptació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Les declaracions d'absència de conflicte d'interès (DACI)
    En línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    Lideratge i treball per objectius en contextos de treball a distància (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Manteniment bàsic de les instal·lacions d'edificis (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Mentalitat creativa (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Mindfulness (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Mindfulness, una visió aplicada bàsica
    Presencial + videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organitza't amb Trello!
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització de la feina en el teletreball i en el model hibrid
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Pautes d'actuació en cas d'emergència en un entorn laboral, social o familiar (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Subdirecció d'Edificació
    Pautes per prioritzar la feina
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Pensament crític (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Programació de tasques de manteniment de jardins i espais verds (Autoacredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Quasi 100 trucs per ser més productius (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Reunions eficaces (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Teletreball (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l’eficiència professional (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a una comunicació eficient
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de creativitat i innovació
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Vulnerabilitat: un camí a la autenticitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Lectura selectiva
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Llegir ràpid i bé
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Millora la comprensió lectora
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    4x4x4
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Activa la creativitat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Analogies forçades
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Com generar bones idees
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Definir el focus en el mètode creatiu
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Desperta la curiositat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Genera idees a correcuita
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Mentalitat creativa
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Augmentar l'eficàcia professional mitjançant el Mindfulness
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Automotivació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Automotivació (pòdcast)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Creences irracionals: els vincles invisibles
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    El model de les 5 competències emocionals
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Entorns canviants
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #01. Síndrome de la cabanya
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #02. Síndrome del treballador bombolla
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #03. Síndrome de l’impostor
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #01. L’experiment dels primats de Harlow
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #02. L’experiment d'Ash
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #03. L’experiment d’indefensió apresa
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #04. L’experiment de l’efecte Halo
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Gestiona les teves emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La saviesa de l'acceptació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Pensament crític
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Potenciar l'autoestima
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Programació neurolingüística
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #01. Característiques de la intel·ligència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #02. Importància de la intel·ligència emocional en el treball
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #03. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional (1).
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #04. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional.(2)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #05. Com gestionar de manera positiva les emocions?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #06. Gestió del canvi. Què puc fer jo?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #07. Com adaptar-nos a entorns professionals emocionalment exigents?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #08. Intel·ligència emocional i eficàcia personal i professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #09. Per què si estic emprenyat no seré eficaç?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #10. Per què la por va contra la meva productivitat?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #11. Per què si estic preocupat treballo més lent i faig més errors?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vivint el canvi
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vulnerabilitat: un camí cap a l'autenticitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Aprèn Trello
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Gestió de les interrupcions
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Gestió del temps
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Introducció a les metodologies àgils (AGILE) en l'administració pública
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    L'agenda de treball
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    La planificació i l'organització com a hàbit
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Llistes de control. Focalitza't en el que fas
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    No vull perdre el temps
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Organització de la feina en el teletreball i el model híbrid
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Pautes per prioritzar
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Planificació i organització personal del treball
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Prioritza amb el mètode GUT
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Reptes, beneficis i la importància de la gestió del temps en els contextos de treball a distància
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Supera la procrastinació
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Treu profit a l'agenda
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Trucs per tenir més productivitat
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Tècnica Pomodoro
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    El quadre de comandament integral
    Organització del treball. Lideratge
    La importància del treball per objectius i la priorització de resultats en els contextos de treball a distància
    Organització del treball. Lideratge
    El concepte i el disseny d'indicadors
    Organització del treball. Projectes
    Indicadors i transparència a l’àmbit municipal
    Organització del treball. Projectes
    Indicadors per al control de la qualitat de la prestació d’un servei públic municipal
    Organització del treball. Projectes

    Orientació de servei a la ciutadania

    Definició

    Motivació per conèixer, comprendre i satisfer les demandes de la ciutadania (o client intern/extern), actuant de manera proactiva en el seu abordatge.

    La competència implica...
    Drets i deures de l’empleat públic en la seva relació professional amb la ciutadania.
    Habilitats i actituds que defineixen una correcta atenció i relació en la prestació de serveis.
    La relació d’orientació i assessorament.
    Característiques i elements que defineixen un servei públic.
    Protecció de dades en la gestió pública.
    Tècniques de resolució de conflictes i de distància emocional.
    Elements multiculturals en l’atenció a la ciutadania.
    Qualitat i avaluació de serveis públics.
    Coneixement organitzatiu.
    Sistemes d’identificació de necessitats i coneixement de tendències futures.
    Models i tècniques de participació ciutadana.
    Accions formatives
    Col·lectiu professional
    Tècnic especialista
    Àrea funcional
    Presidència
    Codi
    YTEPR566
    Això també és anglès! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Aliments de major risc i APPCC (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Analitza, millora i dissenya l'experiència de l'usuari en l'administració pública
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Brush up your english! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (I) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (II) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus per la implementació de les polítiques d'igualtat de gènere de la Diputació de Barcelona
    Presencial
    Pla d'Igualtat de la Diputació de Barcelona
    Com crear presentacions efectives (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació empàtica (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació intercultural (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Diversitat funcional en les empreses (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Educació per a la ciutadania global a la Diputació de Barcelona
    Presencial
    Direcció de Relacions Internacionals
    Eines i recursos per a la localització dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) a la Diputació de Barcelona
    Presencial
    Servei d'Agenda 2030 i Participació
    El dret a morir dignament
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Elaboració de memòries de gestió (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Factors d'èxit en la presentació de projectes europeus per a la Diputació de Barcelona
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Habilitats comunicatives (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació del servei
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació del servei
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Horizon Europe: oportunitats per a la Diputació de Barcelona
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Intel·ligència emocional i atenció al client (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al bon govern i l'ètica pública
    Videoformació
    Gabinet d'Innovació Digital
    Joc interactiu SHE: Diversitat i inclusió en les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La Responsabilitat social de l'administració local
    En línia
    Servei d'Agenda 2030 i Participació
    La imatge corporativa en l'atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La innovació i el canvi en el disseny de serveis públics
    Presencial
    Servei de Planificació i Avaluació
    La planificació estratègica com a eina de millora contínua
    Presencial
    Servei de Planificació i Avaluació
    La planificació estratègica com a eina de millora contínua
    Videoformació + en línia
    Servei de Planificació i Avaluació
    Manipulació d'aliments (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Millora de les capacitats emocionals en l'atenció a la ciutadania
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Negociació eficaç (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització d'esdeveniments i atenció protocol·lària (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Persuasió i influència. Tècniques i estratègies (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Posicionament i influència de la Diputació de Barcelona a l’esfera internacional
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Presentacions orals en públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Programes de cooperació territorial - Interreg Europe a la Diputació de Barcelona
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Propietat intel·lectual i drets d'autor (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Protecció de dades (bàsic)
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Protocol de la DIBA a l'àmbit laboral vinculat al gènere
    Videoformació
    Oficina de Prevenció de Riscos Laborals
    Sessió de reflexió sobre la responsabilitat global de la Diputació de Barcelona: la coherència de polítiques per al desenvolupament
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Tractament de situacions difícils en l’atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Aprofundim en la comunicació
    Atenció a la ciutadania
    Atenció al ciutadà
    Atenció a la ciutadania
    La imatge corporativa, l'acollida personalitzada i el tractament de situacions difícils
    Atenció a la ciutadania
    Treballant des de la diversitat en l’atenció al públic
    Atenció a la ciutadania
    Propietat intel·lectual i drets d'autor
    Comunicació corporativa
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació de serveis
    Comunicació interpersonal
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte
    Comunicació interpersonal
    Negociació eficaç
    Desenvolupament personal. Gestió emocional

    COMPETÈNCIES QUALITATIVES TRANSVERSALS

    Treball en equip

    Definició

    Fet d'integrar-se, col·laborar i coordinar-se de forma activa en un grup de treball per tal d’assolir els objectius comuns necessaris per a una bona prestació del servei.

    La competència implica...
    Funcionament bàsic dels grups humans en un entorn de treball.
    Característiques dels grups i equips de treball. Etapes evolutives dels equips de treball.
    Rols als equip de treball. El rol del líder.
    Conflictes als equips de treball.
    Actituds i habilitats personals que afavoreixen o dificulten el treball en equip. Compartir reptes i objectius.
    Noves tecnologies aplicades al treball en equip.
    Reunions de treball.
    Accions formatives
    Claus imprescindibles del treball en equip
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus imprescindibles del treball en equip
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Estàs preparat per treballar col·laborativament?
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Resolució de conflictes en l'equip de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Treball en equip: en xarxa i relacional
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Com comunicar bé a càmera
    Comunicació interpersonal
    Com fer crítica constructiva
    Comunicació interpersonal
    Com fer preguntes per animar l'equip
    Comunicació interpersonal
    Com informar de canvis que afecten l'equip
    Comunicació interpersonal
    Com parlar perquè t'escoltin
    Comunicació interpersonal
    Com rebre crítiques constructives
    Comunicació interpersonal
    L'art de dir NO
    Comunicació interpersonal
    Aprèn Slack
    Organització del treball. Equips
    Com conduir amb èxit reunions virtuals
    Organització del treball. Equips
    Com fer reunions virtuals efectives
    Organització del treball. Equips
    Com participar en una reunió virtual
    Organització del treball. Equips
    Conducció de reunions
    Organització del treball. Equips
    Estàs preparat/da per treballar col·laborativament?
    Organització del treball. Equips
    Gestió d'informes i comunicacions post-reunions
    Organització del treball. Equips
    Motiva el teu equip
    Organització del treball. Equips
    Organitza una reunió virtual en 5 passes
    Organització del treball. Equips
    Palanques d'activació d'equips
    Organització del treball. Equips
    Trenca el gel amb els teus equips
    Organització del treball. Equips

    Visió global

    Definició

    Comprensió de l’entorn de treball (orgànic, cultural, etc.) per poder anticipar-se als efectes que pot tenir la pròpia actuació professional en l’organització, per poder identificar les propostes i les respostes més idònies.

    La competència implica...
    Coneixement formal de l’organització: estructura, cartera de productes, serveis i equipaments, etc.
    Coneixement informal de les organitzacions: cultura organitzativa, mecanismes no formals de presa de decisions, possibilitats i amenaces, etc.
    Visió sistèmica de les organitzacions.
    Coneixement de les tendències presents i futures de la seva àrea sectorial (professional, característiques específiques i demogràfiques dels col·lectius destinataris, etc.).
    Recursos
    Administració pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Cicle de converses directives
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Com afectarà la intel·ligència artificial (IA) l'administració pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Decisions intel·ligents per al món post COVID-19
    Innovació i canvi a l'administració pública
    El directiu com a lampista
    Innovació i canvi a l'administració pública
    El futur de les administracions públiques
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Els reptes dels directiu públics
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Evolució humana i estructuració de les organitzacions
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Intel·ligència artificial
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Les organitzacions TEAL
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Lideratges feministes
    Innovació i canvi a l'administració pública
    RH: cap a on anem?
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Reforma de la gestió pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Revolució tecnològica i canvi d'època
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Tecnologia Blockchain
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Transformació digital
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Com aprenen les organitzacions i els riscos que genera no aprendre de manera col·lectiva?
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Management públic: el repte de la formació
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Nova interfície per a la formació/aprenentatge organitzacional
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Passa el relleu, mètode per traspassar el coneixement
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Relleu generacional: reptes i oportunitats
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Upskilling i Reskilling
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Aprenentatge permanent

    Definició

    Fet de dedicar temps i esforç personal a mantenir-se actualitzat professionalment i fer que els altres també ho estiguin contribuint a una millor gestió del coneixement organitzatiu.

    La competència implica...
    Com aprenen les persones adultes.
    Elements que afavoreixen l’actualització professional: llegir documentació especialitzada, mantenir contactes amb professionals, participar en nous projectes, etc.
    Fonts d'aprenentatge formal i informal.
    Aprenentatge 360º.
    L’espai de treball com eina d’aprenentatge personal.
    Fitxes descriptives dels llocs de treball i els perfils professionals com referència en identificació de necessitats formatives personals.
    Diferències fonamentals entre els processos d’informació, formació i el desenvolupament de competències.
    Accions formatives
    Aprendibilitat. Organització i gestió de l’aprenentatge propi (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Brain Training (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com millorar l'eficiència lectora
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Eficiència lectora
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El cicle de la formació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gamificació: Press Start (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Ajuda’t a aprendre!
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenent de l’experiència
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenentatge autònom
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Brain Training
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Construix-te un palau al cap
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Eficiència lectora
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Elaboració d’un entorn personal d’aprenentatge
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    La tècnica WOOP
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Practica el Shu-Ha-Ri
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    How to learn english and another foreign languages
    Idiomes
    Gamificació: "press start"
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Les competències professionals del Diccionari DIBA: una visió comprensiva
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Models i pràctiques innovadores en l'aprenentatge a les organitzacions
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Influència i persuasió

    Definició

    Resultat de causar un determinat impacte, convèncer i influir en els altres, per tal de guanyar opinions, decisions i actuacions necessàries per assolir els objectius de treball assignats, actuant sempre amb respecte pels principis ètics i els valors de la professió i de la funció pública.

    La competència implica...
    Influència i persuasió: concepte i factors diferencials.
    Comprendre el comportament humà: calcular anticipadament l’impacte de les paraules i les accions d’un mateix. Dominar els elements comunicatius, verbals i no verbals, que es produeixen en una situació comunicativa i relacional.
    Actituds que afavoreixen la persuasió i la influència: flexibilitat i adaptabilitat, energia i tenacitat.
    Elements clau en la persuasió directa: dades, argumentacions i exposicions. Presentació de la informació, eines de visualització i infografies.
    Estratègia persuasiva.
    Autocontrol emocional i capacitat empàtica.
    Tècniques de negociació. Tècniques de presentacions orals. Parlar en públic. Oratòria.
    La xarxa professional de contactes com element d’influència.
    Accions formatives
    Com millorar l'impacte visual en les presentacions
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com superar la por a parlar en públic
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació no verbal aplicada a l'oratòria
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació no violenta
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunica’t virtualment amb èxit!
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Escrivint perquè ens entenguin: llenguatge planer
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Impacte visual en les presentacions
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a la comunicació no violenta
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Neuromàrqueting i neurocomunicació
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Presenta a l’estil PechaKucha
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Presentació visual d’informacions: infografies
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Projecció de la veu en les presentacions
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Sorprèn el teu públic amb infografies interactives
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Storytelling: creació de missatges amb impacte
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Storytelling: missatges amb impacte
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de presentacions orals en públic
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques i estratègies de persuasió i influència
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ús del llenguatge argumentatiu
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Aprèn Genially
    Competència digital. Eines digitals
    Crea la teva infografia
    Competència digital. Eines digitals
    Presentació de la informació, d'eines de visualització i infografies
    Competència digital. Eines digitals
    15 tips d'una presentació per seduir i convèncer
    Comunicacions en públic
    Presenta a l’estil Pechakucha
    Comunicacions en públic
    Presentacions orals en públic
    Comunicacions en públic
    Presentacions orals en públic (Audiollibre)
    Comunicacions en públic
    Com fer arribar el nostre missatge de forma eficaç?
    Comunicació corporativa
    Disseny d'infografies 3.0: millora les teves comunicacions corporatives
    Comunicació corporativa
    Look & Feel 2.0. Disseny de continguts visuals d’alt impacte
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #01. Com aconseguir ser més visible a internet i a les xarxes socials (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #02. Públic objectiu i calendari editorial (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #03. Eines per gestionar xarxes socials (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #04. Linkedin: què és i què NO és (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #05. La publicitat a Facebook i Instagram (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #06. The content is king: la força del màrqueting de continguts (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #07. El màrqueting per correu electrònic: Mailchimp (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Neuromàrqueting i neurocomunicació
    Comunicació corporativa
    Pautes per a l'elaboració de material de difusió
    Comunicació corporativa
    Sorprèn el teu públic amb infografies interactives
    Comunicació corporativa
    Storytelling: crear narratives amb impacte
    Comunicació corporativa
    Storytelling: descobreix com narrar històries amb les dades
    Comunicació corporativa
    Comunica't virtualment amb èxit
    Comunicació interpersonal
    Comunicació empàtica
    Comunicació interpersonal
    Comunicació i influència #01. No podem no comunicar
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #01. La positivitat
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #02. Els pessimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #03. Els optimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #04. Els realistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #05. Els negatius
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #06. El somriure
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #07. Dit acusatori
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #08. Amabilitat altruista
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #09. Parla't bé
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #10. El vestit de truita
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #11. Misèries
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #12. El flow
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #13. Comunicació positiva
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #14. Missatge positiu
    Comunicació interpersonal
    Consensuar amb efectivitat
    Comunicació interpersonal
    El model de Comunicació No Violenta
    Comunicació interpersonal
    Gestos que t'empoderen
    Comunicació interpersonal
    La Comunicació No Violenta (CNV)
    Comunicació interpersonal
    Persuasió i influència: tècniques i estratègies
    Comunicació interpersonal
    Ús del llenguatge argumentatiu
    Comunicació interpersonal
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #01. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #02. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #03. Transformar pensaments
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #04. Estrès & emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #05. Transformar emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #06. Estrès & sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #07. Transformar sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Consciència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Dialogar amb l'estrès
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La dansa dels joncs
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Mòdul 1. Conceptes essencials en la negociació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Mòdul 2. Conductes de les persones que són bones negociadores
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Mòdul 3. Com es prepara una negociació?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Per què dic blanc si vull dir negre?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    How to create impactful presentations
    Idiomes
    Aprèn 'gamificació'
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Presa de decisions

    Definició

    Tria entre diferents alternatives, aquelles que són més viables, basant-se en una anàlisi dels possibles efectes i riscos i de les possibilitats d'implementació.

    La competència implica...
    Qualitats personals en la presa de decisions professionals: capacitat analítica, objectivitat, seguretat tècnica i professional, etc.
    Elements emocionals implicats en la presa de decisions.
    Models i tècniques bàsiques de presa de decisions.
    Tècniques de presa de decisions grupals.
    Processos creatius i la presa de decisions.
    Presa de decisions estratègiques: la incertesa i el risc.
    Accions formatives
    Com prendre millors decisions
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Com prendre millors decisions
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Design Thinking
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Idees a la vista
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Identificació i anàlisi de problemes i presa de decisions
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Un binomi de luxe: design thinking i TIC
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Decisions en blanc i negre
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Els 5 perquès
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Planta arbres de problemes
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Problemes a la graella
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    L'efecte Einstellung
    Desenvolupament personal. Creativitat

    COMPETÈNCIES TÈCNIQUES COMPLEMENTÀRIES

    Planificació i gestió de projectes tècnics a l'Administració local

    Definició

    Definir, planificar, desenvolupar i avaluar projectes o programes d’actuació tècnica que donin resposta a les necessitats de la ciutadania fent un seguiment exhaustiu del seu desenvolupament, tramitant i gestionant la informació i la documentació associada d'acord a les normatives generals i específiques de la gestió pública, coordinant l'actuació de tots els agents que participen i resolent els problemes que es puguin presentar en qualsevol de les fases de realització, tot amb un curós ús dels recursos públics.

    La competència implica...
    Metodologies i instruments de planificació, gestió i avaluació de projectes.
    Règim jurídic i procediment administratiu per a la gestió de projectes i programes a l'Administració local.
    Redacció dels plecs de prescripcions tècniques per a la contractació de projectes.
    Gestió de la documentació i arxiu dels documents associats als projectes i programes.
    Tècniques d'obtenció i anàlisi de dades per al desplegament del projecte.
    Indicadors de gestió per al seguiment i avaluació de projectes.
    Avaluació de programes i projectes.
    Tècniques de redacció i comunicació de projectes.
    Habilitats en la presentació d’idees i dades.
    Propietat intel·lectual.
    Coneixement organitzatiu i de l’entorn social i professional del projecte.
    Accions formatives
    Col·lectiu professional
    Tècnic especialista
    Àrea funcional
    Presidència
    Codi
    YTEPR566
    Accés a la informació pública d'Arxiu: obligacions i responsabilitats
    Presencial
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Accés a la informació pública d'Arxiu: obligacions i responsabilitats
    Videoformació
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Com redactar amb eficàcia: tècniques i pràctiques
    Presencial
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Com redactar amb eficàcia: tècniques i pràctiques
    Videoformació + en línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Conceptes bàsics del procediment administratiu
    En línia
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    El Pla Xarxa de Governs Locals, a fons
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Cooperació Local
    El Pla Xarxa de Governs Locals, a fons
    Presencial
    Direcció de Serveis de Cooperació Local
    El bon ús de la llengua i la implantació corporativa del Llibre d'estil de la Diputació de Barcelona
    Presencial
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Gestió de fons i col·leccions de fotografies
    Presencial
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Gestió de fons i col·leccions de fotografies
    Videoformació
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Gestió de projectes europeus a la Diputació de Barcelona. Avançat
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Gestió de projectes. Les bases i les tècniques
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques (db)
    Presencial
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (db)
    Presencial
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    La puntuació i els signes de puntuació
    Videoformació + en línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    La puntuació i els signes de puntuació
    Presencial
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Llei de la jurisdicció contencios-administrativa
    En línia
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Procediment Administratiu Llei 39/2015
    En línia
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Procediment de recollida d'informació i anàlisi: tècniques quantitatives i qualitatives
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Règim Jurídic del Sector Públic, Llei 40 2015
    En línia
    Direcció dels Serveis de Secretaria, Adjunta a la Secretaria General
    Règim de responsabilitat dels tècnics corporatius en l'exercici de les seves professions
    Presencial
    Direcció de Serveis Jurídics
    Taller sobre connectors
    Presencial
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Taller sobre connectors
    Videoformació + en línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Taller sobre l'ús de majúscules i minúscules
    Videoformació + en línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Taller sobre l’ús de les majúscules i les minúscules (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Òrgan de Política Lingüística de la Diputació de Barcelona
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic. Aspectes essencials
    En línia
    Servei de Contractació
    Recursos
    Caminando hacia un futuro local feminista. Reflexiones y debates en torno al I Foro de Alcaldesas y Electas Iberoamericanas.
    Consulta de la quinzena
    Control dels serveis externalitzats
    Elaboració d'un pla municipal de cooperació al desenvolupament. Pautes metodològiques. Infografia
    Elaboració d’un pla municipal de cooperació al desenvolupament. Pautes metodològiques generals.
    Establiment i modificació de la forma de gestió dels serveis públics locals
    La coherència de polítiques per al desenvolupament (CPD)
    La contribució del món local a l’Educació per al desenvolupament
    La cooperació al desenvolupament dels municipis petits i mitjans de la província de Barcelona: condicionants, reptes i oportunitats
    La cooperación descentralizada como mecanismo para abordar las desigualdades y fortalecer la democracia en los territorios
    La gestió transversal de les estratègies municipals de cooperació al desenvolupament. Una eina per l'autovaloració
    Llibre d’estil de la Diputació de Barcelona
    Localització de l'Agenda 2030 i educació per a la ciutadania global: Un diàleg imprescindible
    Manual de técnicas creativas de comunicación y campañas para la justicia global
    Models de documents administratius
    Notes de llengua
    Pautes per avaluar els plans locals de cooperació al desenvolupament
    Pautes per transversalitzar l’enfocament de Coherència de Polítiques per al Desenvolupament.
    Pautes per transversalitzar l’enfocament de gènere en els plans locals de cooperació al desenvolupament
    Repensar la cooperación descentralitzada en un contexto de incertidumbres y transiciones múltiples
    Claus per redactar un informe
    Comunicació escrita
    Redacció mitjançant el correu electrònic
    Comunicació escrita
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic
    Jurídica. Contractació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu
    Jurídica. Procediment administratiu
    Protecció de dades bàsic
    Jurídica. Protecció de dades
    Confecció de memòries de gestió
    Organització del treball. Projectes
    Elaboració de memòries de gestió
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #01. Què és la gestió de projectes i què hi guanya la meva organització?
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #02. La vessant humana dels projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #03. La diagnosi com a base de l’èxit en els projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #04. Disseny de la proposta de projecte
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #05. Planificació eficient de projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #06. Metodologia Agile de projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #07. Gestionar projectes en temps incerts i inestables
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #08. Els tres principals factors del desànim en equips de projectes
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #09. Per què cal planificar?
    Organització del treball. Projectes
    Gestió de projectes #10. Avaluació de projectes amb indicadors
    Organització del treball. Projectes
    Posa una matriu RACI al teu projecte
    Organització del treball. Projectes
    Tècniques i eines web per gestionar projectes
    Organització del treball. Projectes

    Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital

    Definició

    Utilitzar de manera àgil i eficient les aplicacions bàsiques de tractament de la informació (text, dades, imatges, etc.) i les eines de comunicació en entorns digitals de treball (correu electrònic, dispositius electrònics, etc.), tenint en compte criteris d’identitat digital, de drets i deures en l’ús de dades i imatges, etc.

    La competència implica...
    Ús del programari d’ofimàtica de tractament de textos, fulls de càlcul, bases de dades, presentacions electròniques, etc. (Opcions de configuració a nivell usuari i ús de les funcionalitats bàsiques de les aplicacions ofimàtiques. Personalització dels l'entorn de treball i creació de macros i plantilles per optimitzar els treballs ofimàtics).
    Eines generalistes de tractament d’imatge digital (ús d’aplicacions bàsiques d’edició d’imatge, coneixements bàsics d’imatge digital, elaboració d’infografies, etc.)
    Eines bàsiques de comunicació en l’entorn virtual (correu electrònic, entorn web, ús de dispositius electrònics, aplicacions genèriques de treball col·laboratiu.
    Aplicatius bàsics de consulta i tractament de la informació geogràfica (elaboració de mapes temàtics, consultes i localitzadors, etc).
    Eines bàsiques d’elaboració de materials formatius i informatius (formawiki, recursos per videotutorials, etc).
    Accions formatives
    Benestar visual
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Benestar visual
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Bones pràctiques a les xarxes socials (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ciberseguretat a la Diputació de Barcelona (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Ciberseguretat bàsica per a l’ús de la tecnologia per a DIBA
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Com funcionen les fake news i com evitar caure en elles (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Competències digitals (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Crea un videotutorial amb captura de pantalla del PC
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creació de vídeos formatius amb eines no professionals (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Dissenya els teus materials de difusió
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El futur és ara (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Elaboració d'un guió de videotutorial (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Els punts claus per entendre les imatges digitals i el seu tractament (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Fonts d'informació digitals: cerca efectiva
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Formawiki: eina de desenvolupament de materials formatius
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Fotografia (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Gràfics i infografies (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Vídeo (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Joc interactiu FIREWALL: ciberseguretat a les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Jornada Xarxa Local SITMUN
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic
    Ordenar el caos d’Internet [cerca, selecciona, transforma, difon i comparteix continguts]
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ordre a l'ordinador
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Pautes per editar imatges amb Gimp
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Qlik Sense inicial
    Presencial
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Qlik Sense projectes
    Presencial
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Sistemes d'Informació Geogràfica: SITMUN
    Videoformació + en línia
    Gerència de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic
    Tecnologia 5G (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Xarxes socials i marca digital (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ús professional de les xarxes socials. Pla de comunicació 2.0 i guia d’usos (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    SITMUN: casos d'ús
    SITMUN: com editar la informació geogràfica
    SITMUN: com funciona el conversor de coordenades
    SITMUN: com funciona el geocodificador d'adreces
    SITMUN: com funciona la guia de carrers
    SITMUN: com imprimir
    SITMUN: com obtenir informació associada al mapa
    SITMUN: com podem elaborar mapes temàtics
    SITMUN: com visualitzar informació i navegar pel mapa
    SITMUN: descripció de la interfície
    SITMUN: el geocercador de llocs d'interès (nomenclàtor)
    SITMUN: possibilitats per extreure informació geogràfica
    SITMUN: què ens permet fer l'anàlisi espacial
    SITMUN: què són les capes dinàmiques?
    SITMUN: què és el catàleg de metadades
    SITMUN: què és un portal IDE local
    Ciberseguretat
    Competència digital. Ciberseguretat
    Cercar dades i continguts digitals
    Competència digital. Cultura digital
    Com gestionar la informació i evitar la infoxicació
    Competència digital. Cultura digital
    Ordenar el caos d’Internet [cerca, selecciona, transforma, difon i comparteix continguts]
    Competència digital. Cultura digital
    Quines eines de videoconferència podem utilitzar per formar-nos i teletreballar?
    Competència digital. Cultura digital
    Taller de curació de continguts. Aprén a cercar, filtrar, extreure i organitzar la informació
    Competència digital. Cultura digital
    Eines digitals #01. Univers Google: Google Drive (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #03. Eines per a la gestió del temps (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #04. Univers Google: Google Docs (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #05. Univers Google: Google Photos (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #06. Univers Google: Google Calendar
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #07. Les noves tendències: TikTok i Twich
    Competència digital. Eines digitals
    Els punts claus per entendre les imatges digitals i el seu tractament
    Competència digital. Eines digitals
    Pautes per editar imatges amb Gimp
    Competència digital. Eines digitals
    Producció i edició de vídeo digital 2.0
    Competència digital. Eines digitals
    Microsoft 365. Teams. Activa/Desactiva l'àudio i el vídeo durant un reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Activar els subtítols en directe durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Afegir un contacte als preferits
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Ancorar un contacte a l'històric de xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el fons de la càmera durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el zoom de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia l'estat de presència
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia la llengua de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canviar el rol d'assistent a presentador
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar ajuda a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar missatges, contactes i arxius a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix la pantalla durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una pissarra durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una presentació de PowerPoint durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura Teams en mode fosc
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configurar l'àudio i el vídeo. Fer una trucada de prova
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea una reunió de Teams des d'Outlook
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Defineix un missatge d'estat a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Dreceres de teclat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Emfatitzar un missatge usant emoticones, gifs animats i adhesius
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enregistra la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enviar un elogi en un xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Escriure un missatge de xat urgent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir excepcions per a l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Iniciar un xat amb un o diversos contactes
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Mostrar la conversa de la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Obrir un xat en una finestra independent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Prendre notes durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Transformar un Xat en una trucada o una videotrucada
    Competència digital. Ofimàtica
    Ordre a l'ordinador
    Competència digital. Ofimàtica
    Parla amb seguretat a càmera
    Comunicacions en públic
    Bones pràctiques a les xarxes socials
    Comunicació corporativa
    El gestor de comunitats virtuals a l'administració pública
    Comunicació corporativa
    Què hem de tenir en compte per publicar un vídeo a Internet?
    Comunicació corporativa
    Què publicar a les xarxes socials?
    Comunicació corporativa
    Reels o TikTok?
    Comunicació corporativa
    Twitter institucional: a qui seguir?
    Comunicació corporativa
    Benestar visual
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    6 trucs per fer un bon ús del correu electrònic
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Aprèn Outlook
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Creació de vídeos formatius amb eines no professionals
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Elaboració d'un guió de videotutorial
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Formadiba en 9 vídeotutorials
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Guia d'usos de videoformacions amb Zoom
    Recursos humans. Formació a les organitzacions