X

Nom de la competència clau 1 2 3 4
Nivell
  • Itinerari formatiu del perfil:
    Obres públiques | Diputació de Barcelona

    Col·lectiu professional
    Oficis
    Àrea funcional
    Infraestructures i espais naturals
    Codi
    YOFIF336

    Perfil de competències

    COMPETÈNCIES ESTRATÈGIQUES DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL

    Efectivitat individual

    Definició

    Capacitat de fer una bona feina, aconseguir els objectius fixats i superar els estàndards establerts, tot preocupant-se per a la millora contínua dels resultats.

    La competència implica...
    La planificació i organització del treball: objectius, encàrrecs, recursos assignats i criteris de realització.
    Elements bàsics en l’organització del treball personal: urgència vs importància.
    Qualitats personals que afavoreixen el rendiment individual: mètode, proactivitat, decisió, compromís, efectivitat, etc.
    Veure els fracassos com una font d’aprenentatge.
    Mètodes d’avaluació de la pròpia activitat professional.
    La innovació com element de contribució a la millora organitzativa.
    Utilització de noves tecnologies com element de millora en l’eficàcia personal.
    Sensibilització amb el consum responsable i la millora ambiental.
    Accions formatives
    Administració electrònica a la Diba. Model AE-Diba
    Videoformació + en línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    Anàlisi de problemes i presa de decisions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Augmentar l'eficàcia professional mitjançant el Mindfulness (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Automotivació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Automotivació per a la millora professional
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus per redactar un informe (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com documentar els teus procediments de treball
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com gestionar millor els teus procediments de treball
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics en reparació i manteniment d'elements de fusteria (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció de reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció eficient - Diba
    En línia
    Subdirecció de Logística
    Consciència emocional: el primer pas per educar les emocions
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Crea el teu propi benestar integral (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creences irracionals. Els vincles invisibles (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Criteris d'estil per a la redacció de documents (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Dialogar amb l’estrès (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Documents administratius (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Eines de planificació i organització personal del treball
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El Sistema d’Integritat Institucional i el Pla de Mesures Antifrau de la Diputació de Barcelona
    En línia
    Gabinet d'Innovació Digital
    El model de les 5 competències emocionals
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Emergències i autoprotecció a la Diputació de Barcelona
    Videoformació
    Subdirecció d'Edificació
    Entorns canviants (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió d'informes i comunicacions post-reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de l'estrès (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de projectes (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió del temps (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Jornada: Autoprotecció i mesures preventives
    Presencial
    Subdirecció d'Edificació
    L'agenda de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La planificació i l'organització com a hàbit (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La saviesa de l’acceptació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Lideratge i treball per objectius en contextos de treball a distància (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Manteniment bàsic de les instal·lacions d'edificis (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Mentalitat creativa (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització de la feina en el teletreball i en el model hibrid
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Pautes d'actuació en cas d'emergència en un entorn laboral, social o familiar (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Subdirecció d'Edificació
    Pensament crític (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Programació de tasques de manteniment de jardins i espais verds (Autoacredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Quasi 100 trucs per ser més productius (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l’eficiència professional (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Vulnerabilitat: un camí a la autenticitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Lectura selectiva
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Llegir ràpid i bé
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Millora la comprensió lectora
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    4x4x4
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Activa la creativitat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Analogies forçades
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Com generar bones idees
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Definir el focus en el mètode creatiu
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Desperta la curiositat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Genera idees a correcuita
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Mentalitat creativa
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Augmentar l'eficàcia professional mitjançant el Mindfulness
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Automotivació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Automotivació (pòdcast)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Creences irracionals: els vincles invisibles
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    El model de les 5 competències emocionals
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Entorns canviants
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #01. Síndrome de la cabanya
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #02. Síndrome del treballador bombolla
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #03. Síndrome de l’impostor
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #01. L’experiment dels primats de Harlow
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #02. L’experiment d'Ash
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #03. L’experiment d’indefensió apresa
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #04. L’experiment de l’efecte Halo
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Gestiona les teves emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La saviesa de l'acceptació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Pensament crític
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Potenciar l'autoestima
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Programació neurolingüística
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #01. Característiques de la intel·ligència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #02. Importància de la intel·ligència emocional en el treball
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #03. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional (1).
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #04. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional.(2)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #05. Com gestionar de manera positiva les emocions?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #06. Gestió del canvi. Què puc fer jo?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #07. Com adaptar-nos a entorns professionals emocionalment exigents?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #08. Intel·ligència emocional i eficàcia personal i professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #09. Per què si estic emprenyat no seré eficaç?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #10. Per què la por va contra la meva productivitat?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #11. Per què si estic preocupat treballo més lent i faig més errors?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vivint el canvi
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vulnerabilitat: un camí cap a l'autenticitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Planificació i organització personal del treball
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Trucs per tenir més productivitat
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques

    Orientació de servei a la ciutadania

    Definició

    Motivació per conèixer, comprendre i satisfer les demandes de la ciutadania (o client intern/extern), actuant de manera proactiva en el seu abordatge.

    La competència implica...
    Drets i deures de l’empleat públic en la seva relació professional amb la ciutadania.
    Habilitats i actituds que defineixen una correcta atenció i relació en la prestació de serveis.
    La relació d’orientació i assessorament.
    Característiques i elements que defineixen un servei públic.
    Protecció de dades en la gestió pública.
    Tècniques de resolució de conflictes i de distància emocional.
    Elements multiculturals en l’atenció a la ciutadania.
    Qualitat i avaluació de serveis públics.
    Coneixement organitzatiu.
    Sistemes d’identificació de necessitats i coneixement de tendències futures.
    Models i tècniques de participació ciutadana.
    Accions formatives
    Col·lectiu professional
    Oficis
    Àrea funcional
    Infraestructures i espais naturals
    Codi
    YOFIF336
    Això també és anglès! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Aliments de major risc i APPCC (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Aproximació virtual als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) a la Diputació de Barcelona
    Videoformació
    Servei d'Agenda 2030 i Participació
    Brush up your english! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (I) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (II) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus per la implementació de les polítiques d'igualtat de gènere de la Diputació de Barcelona
    Presencial
    Pla d'Igualtat de la Diputació de Barcelona
    Comunicació empàtica (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació intercultural (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació no violenta
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Diversitat funcional en les empreses (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El dret a morir dignament
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Elaboració de memòries de gestió (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Habilitats comunicatives (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Intel·ligència emocional i atenció al client (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a la comunicació no violenta
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al bon govern i l'ètica pública
    Videoformació
    Gabinet d'Innovació Digital
    Introducció als Objectius de Desenvolupament Sostenible a la Diputació de Barcelona
    Presencial
    Servei d'Agenda 2030 i Participació
    Joc interactiu SHE: Diversitat i inclusió en les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La imatge corporativa en l'atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Manipulació d'aliments (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització d'esdeveniments i atenció protocol·lària (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Persuasió i influència. Tècniques i estratègies (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Presentacions orals en públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Protecció de dades (bàsic)
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Protocol de la DIBA a l'àmbit laboral vinculat al gènere
    Videoformació
    Oficina de Prevenció de Riscos Laborals
    Tractament de situacions difícils en l’atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Consulta de la quinzena
    Llibre d’estil de la Diputació de Barcelona
    Notes de llengua
    Aprofundim en la comunicació
    Atenció a la ciutadania
    La imatge corporativa, l'acollida personalitzada i el tractament de situacions difícils
    Atenció a la ciutadania
    Propietat intel·lectual i drets d'autor
    Comunicació corporativa
    Comunicació empàtica
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #01. La positivitat
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #02. Els pessimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #03. Els optimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #04. Els realistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #05. Els negatius
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #06. El somriure
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #07. Dit acusatori
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #08. Amabilitat altruista
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #09. Parla't bé
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #10. El vestit de truita
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #11. Misèries
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #12. El flow
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #13. Comunicació positiva
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #14. Missatge positiu
    Comunicació interpersonal
    El model de Comunicació No Violenta
    Comunicació interpersonal
    Gestos que t'empoderen
    Comunicació interpersonal
    La Comunicació No Violenta (CNV)
    Comunicació interpersonal
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte
    Comunicació interpersonal
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #01. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #02. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #03. Transformar pensaments
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #04. Estrès & emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #05. Transformar emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #06. Estrès & sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #07. Transformar sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Consciència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Dialogar amb l'estrès
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La dansa dels joncs
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Negociació eficaç
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Per què dic blanc si vull dir negre?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional

    COMPETÈNCIES QUALITATIVES TRANSVERSALS

    Aprenentatge permanent

    Definició

    Fet de dedicar temps i esforç personal a mantenir-se actualitzat professionalment i fer que els altres també ho estiguin contribuint a una millor gestió del coneixement organitzatiu.

    La competència implica...
    Com aprenen les persones adultes.
    Elements que afavoreixen l’actualització professional: llegir documentació especialitzada, mantenir contactes amb professionals, participar en nous projectes, etc.
    Fonts d'aprenentatge formal i informal.
    Aprenentatge 360º.
    L’espai de treball com eina d’aprenentatge personal.
    Fitxes descriptives dels llocs de treball i els perfils professionals com referència en identificació de necessitats formatives personals.
    Diferències fonamentals entre els processos d’informació, formació i el desenvolupament de competències.
    Accions formatives
    Aprendibilitat. Organització i gestió de l’aprenentatge propi (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Brain Training (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El cicle de la formació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gamificació: Press Start (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Ajuda’t a aprendre!
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenent de l’experiència
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenentatge autònom
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Brain Training
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Construix-te un palau al cap
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Elaboració d’un entorn personal d’aprenentatge
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    La tècnica WOOP
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Practica el Shu-Ha-Ri
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    How to learn english and another foreign languages
    Idiomes
    Gamificació: "press start"
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Les competències professionals del Diccionari DIBA: una visió comprensiva
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Models i pràctiques innovadores en l'aprenentatge a les organitzacions
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Treball en equip

    Definició

    Fet d'integrar-se, col·laborar i coordinar-se de forma activa en un grup de treball per tal d’assolir els objectius comuns necessaris per a una bona prestació del servei.

    La competència implica...
    Funcionament bàsic dels grups humans en un entorn de treball.
    Característiques dels grups i equips de treball. Etapes evolutives dels equips de treball.
    Rols als equip de treball. El rol del líder.
    Conflictes als equips de treball.
    Actituds i habilitats personals que afavoreixen o dificulten el treball en equip. Compartir reptes i objectius.
    Noves tecnologies aplicades al treball en equip.
    Reunions de treball.
    Accions formatives
    Claus imprescindibles del treball en equip
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus imprescindibles del treball en equip
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Resolució de conflictes en l'equip de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Treball en equip: en xarxa i relacional
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació

    COMPETÈNCIES TÈCNIQUES COMPLEMENTÀRIES

    Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital

    Definició

    Utilitzar de manera àgil i eficient les aplicacions bàsiques de tractament de la informació (text, dades, imatges, etc.) i les eines de comunicació en entorns digitals de treball (correu electrònic, dispositius electrònics, etc.), tenint en compte criteris d’identitat digital, de drets i deures en l’ús de dades i imatges, etc.

    La competència implica...
    Ús del programari d’ofimàtica de tractament de textos, fulls de càlcul, bases de dades, presentacions electròniques, etc. (Opcions de configuració a nivell usuari i ús de les funcionalitats bàsiques de les aplicacions ofimàtiques. Personalització dels l'entorn de treball i creació de macros i plantilles per optimitzar els treballs ofimàtics).
    Eines generalistes de tractament d’imatge digital (ús d’aplicacions bàsiques d’edició d’imatge, coneixements bàsics d’imatge digital, elaboració d’infografies, etc.)
    Eines bàsiques de comunicació en l’entorn virtual (correu electrònic, entorn web, ús de dispositius electrònics, aplicacions genèriques de treball col·laboratiu.
    Aplicatius bàsics de consulta i tractament de la informació geogràfica (elaboració de mapes temàtics, consultes i localitzadors, etc).
    Eines bàsiques d’elaboració de materials formatius i informatius (formawiki, recursos per videotutorials, etc).
    Accions formatives
    Benestar visual
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Bones pràctiques a les xarxes socials (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ciberseguretat a la Diputació de Barcelona (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Ciberseguretat bàsica per a l’ús de la tecnologia per a DIBA
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Com funcionen les fake news i com evitar caure en elles (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Competències digitals (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creació de vídeos formatius amb eines no professionals (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El futur és ara (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Elaboració d'un guió de videotutorial (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Els punts claus per entendre les imatges digitals i el seu tractament (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Fonts d'informació digitals: cerca efectiva
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Fotografia (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Gràfics i infografies (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Vídeo (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Joc interactiu FIREWALL: ciberseguretat a les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Sistemes d'Informació Geogràfica: SITMUN
    Videoformació + en línia
    Gerència de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic
    Tecnologia 5G (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ús professional de les xarxes socials. Pla de comunicació 2.0 i guia d’usos (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    SITMUN: casos d'ús
    SITMUN: com editar la informació geogràfica
    SITMUN: com funciona el conversor de coordenades
    SITMUN: com funciona el geocodificador d'adreces
    SITMUN: com funciona la guia de carrers
    SITMUN: com imprimir
    SITMUN: com obtenir informació associada al mapa
    SITMUN: com podem elaborar mapes temàtics
    SITMUN: com visualitzar informació i navegar pel mapa
    SITMUN: descripció de la interfície
    SITMUN: el geocercador de llocs d'interès (nomenclàtor)
    SITMUN: possibilitats per extreure informació geogràfica
    SITMUN: què ens permet fer l'anàlisi espacial
    SITMUN: què són les capes dinàmiques?
    SITMUN: què és el catàleg de metadades
    SITMUN: què és un portal IDE local
    Ciberseguretat
    Competència digital. Ciberseguretat
    Cercar dades i continguts digitals
    Competència digital. Cultura digital
    Com gestionar la informació i evitar la infoxicació
    Competència digital. Cultura digital
    Quines eines de videoconferència podem utilitzar per formar-nos i teletreballar?
    Competència digital. Cultura digital
    Taller de curació de continguts. Aprén a cercar, filtrar, extreure i organitzar la informació
    Competència digital. Cultura digital
    Eines digitals #01. Univers Google: Google Drive (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #03. Eines per a la gestió del temps (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #04. Univers Google: Google Docs (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #05. Univers Google: Google Photos (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #06. Univers Google: Google Calendar
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #07. Les noves tendències: TikTok i Twich
    Competència digital. Eines digitals
    Microsoft 365. Teams. Activa/Desactiva l'àudio i el vídeo durant un reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Activar els subtítols en directe durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Afegir un contacte als preferits
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Ancorar un contacte a l'històric de xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el fons de la càmera durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el zoom de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia l'estat de presència
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia la llengua de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canviar el rol d'assistent a presentador
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar ajuda a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar missatges, contactes i arxius a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix la pantalla durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una pissarra durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una presentació de PowerPoint durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura Teams en mode fosc
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configurar l'àudio i el vídeo. Fer una trucada de prova
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea una reunió de Teams des d'Outlook
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Defineix un missatge d'estat a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Dreceres de teclat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Emfatitzar un missatge usant emoticones, gifs animats i adhesius
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enregistra la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enviar un elogi en un xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Escriure un missatge de xat urgent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir excepcions per a l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Iniciar un xat amb un o diversos contactes
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Mostrar la conversa de la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Obrir un xat en una finestra independent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Prendre notes durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Transformar un Xat en una trucada o una videotrucada
    Competència digital. Ofimàtica
    Parla amb seguretat a càmera
    Comunicacions en públic
    Bones pràctiques a les xarxes socials
    Comunicació corporativa
    Què hem de tenir en compte per publicar un vídeo a Internet?
    Comunicació corporativa
    Reels o TikTok?
    Comunicació corporativa
    Benestar visual
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    6 trucs per fer un bon ús del correu electrònic
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Aprèn Outlook
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Formadiba en 9 vídeotutorials
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Guia d'usos de videoformacions amb Zoom
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    COMPETÈNCIES TÈCNIQUES SECTORIALS CLAU

    Obres i acabats de construcció

    Definició

    Executar treballs d'obra i acabats (paviments, enrajolats, cobertes, cobertures, impermeabilitzacions, revestiments, tancaments, particions de fàbrica, etc.) en obres de nova construcció i en obres de rehabilitació, així com el manteniment preventiu i correctiu tant d'edificis com d'obra civil (carreteres, camins, ponts, obres de fàbrica, etc.).

    La competència implica...
    Materials o productes, superfícies i morters i mescles de material.
    Valoració de la idoneitat dels materials, les eines pròpies de l'ofici i dels recursos necessaris per executar una feina concreta d'obra i acabats de construcció.
    Procediments de treball més adients per a la realització de l'obra.
    Seguiment de les activitats realitzades per tercers en l'execució d'un projecte d'obres i acabats de
    construcció.
    Nous materials d'obra i acabats i noves tècniques de treball que permetin la millora contínua dels treballs.
    Accions formatives
    Control execució i qualitat obres de carreteres
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat
    Inventari i inspeccions bàsiques de ponts
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat
    Operacions de manteniment i conservació de carreteres
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat

    Senyalització i seguretat viària

    Definició

    Ordenar i senyalitzar les possibles desviacions o modificacions del trànsit derivades de mesures de millora de la mobilitat per motius d'obra, accidents, actes públics, etc., garantint la seguretat viària i la qualitat de l'espai públic.

    La competència implica...
    Normativa en seguretat viària.
    Criteris d'implantació i inventari en la senyalització i seguretat viària.
    Mobilitat i via pública.
    Gestió i ordenació del trànsit.
    Senyalització vertical de codi i d'orientació.
    Abalisament.
    Senyalització horitzontal.
    Senyalització d'obres.
    Accions formatives
    La seguretat viària dels usuaris vulnerables. Bàsic
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat
    Senyalització. Aspectes pràctics
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat